کد خبر: ۱۸۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 29 September 2020
بانک ملت در نیمه نخست سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت شش هزار 946 میلیارد تومانی را ثبت کند وهمچنین مانده تسهیلات این بانک در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت پایان شهریور ماه سال گذشته 88.7 درصد افزایش یافته است.

ثبت تزار مثبت 6946 میلیارد تومانی  و افزایش 89 درصدی وام دهی بانک ملت در سال 99بانک ملت در نیمه نخست سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت شش هزار 946 میلیارد تومانی را ثبت کند و همچنین مانده تسهیلات این بانک در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت پایان شهریور ماه سال گذشته 88.7 درصد افزایش یافته است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ملت با سرمایه 20.7 هزار میلیارد تومانی که دربورس تهران در حال فعالیت است، گزارش فعالیت ششمین ماه منتهی به پایان شهریورماه 99 را منتشر کرد.

براساس این گزارش بانک ملت در این دوره شش ماهه 14هزار 883 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک هفت هزار 937 میلیارد تومان سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت شش هزار 946 میلیارد تومان بود.

تراز عملیاتی بانک ملت دردوره مشابه سال گذشته مثبت چهار هزار 990 میلیارد تومان بود که درسال جاری شاهد رشد 39 درصدی بوده است که حاکی از عملکرد مطلوب این بانک درسال جاری است .

این بانک بزرگ بورسی در بخش جذب سپرده های بانکی هم عملکرد بسیار مطلوبی داشته است بطوری که ماند سپرده های این بانک در نیمه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 110 درصد افزایش یافت و به رقم 445 هزار 479 میلیارد تومان رسید .

افزایش سپرده های سرمایه گذاری در بانک ملت باعث شده تا توان تسهیلات دهی این بانک افزایش یابد بطوری که مانده تسهیلات این بانک در پایان شهریورماه با رشد88.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، به رقم 416 هزار 586 میلیارد تومان رسید.

و همچنین بانک ملت در آخرین ماه تابستان سال جاری تراز مثبت یک هزار 780 میلیارد تومانی را ثبت کرد که حاصل کسب سه هزار 307 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی و اختصاص یک هزار 527 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری در این بانک بود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: