کد خبر: ۱۸۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - 31 August 2020
بانکداری ایرانی ـ وتجارت در مرداد ماه تراز عملیاتی مثبت ۳۵۲ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل کسب یک هزار ۹۱۶ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت یک هزار ۵۶۴ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری بود.

بانکداری ایرانی ـ    بانک تجارت در طی پنج ماه نخست سال جاری توانست تراز مثبت یک هزار ۴۶۸ میلیارد تومان ثبت کند .

به گزارش بانکداری ایرانی ،   براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه منتهی به پایان مرداد ماه بانک تجارت ۹ هزار میلیارد در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری هفت هزار ۵۳۳ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار ۴۶۸ میلیارد تومان بود این در حالی که در مدت مشابه سال قبل تراز این بانک منفی ۴۶ میلیارد تومان بود.

 بانک تجارت در بخش تسهیلات دهی رشد ۵۵.۶ درصدی داشته است و مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان مرداد ماه امسال به رقم ۱۹۳ هزار ۲۶۱ میلیارد تومان رسید این رقم در سال گذشته ۱۲۴ هزار ۱۸۰ میلیارد تومان بود.

براساس این گزارش سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مرداد ماه به رقم ۲۴۴ هزار ۷۹۳ میلیارد تومان که نسبت دوره مشابه سال قبل ۵۱.۳ درصد افزایش داشته است این رقم در سال گذشته ۱۶۱ هزار ۷۳۶ میلیارد تومان بود

وتجارت در مرداد ماه تراز عملیاتی مثبت ۳۵۲ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل کسب یک هزار ۹۱۶ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت یک هزار ۵۶۴ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری بود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: