کد خبر: ۱۸۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 29 July 2020
بانکداری ایرانی _ بانک تجارت در اولین ماه تابستان ۹۹ توانست ده هزار ۸۶۷ میلیارد تومان نقدینگی جذب کند و همچنین دو هزار ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ،بانک تجارت در اولین ماه تابستان ۹۹ توانست ده هزار ۸۶۷ میلیارد تومان نقدینگی در قالب سپرده‌های سرمایه گذاری جذب کند و دو هزار ۶۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی اعطا کند.
 
براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهانه بانک تجارت ، این بانک در چهار ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار ۱۱۴ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل کسب سود بیش هفت هزار  میلیارد تومان تسهیلات اعطایی و پرداخت سود نزدیک به شش هزار میلیارد تومان به سپرده های سرمایه گذاری در این بانک بود. 
 
این بانک بزرگ بورسی در تیر ماه به سپرده های سرمایه گذاری یک هزار ۵۰۵ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و از تسهیلات اعطایی یک هزار ۷۹۳ میلیارد تومان سود کسب کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۲۸۸ میلیارد تومان بود .
 
برهمین اساس مانده کل تسهیلات اعطایی بانک تجارت در پایان این دوره به رقم ۱۸۴ هزار ۴۰۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۶۰ درصد رشد داشته است.
 
در بخش جذب سپرده های سرمایه گذاری این بانک ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت است و در پایان همین دوره مانده این سپرده ها  به رقم ۲۳۲ هزار ۶۸۸ میلیارد تومان رسید.
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: