کد خبر: ۹۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
در عرض 4 ماه سونی توانسته است بیش از 915 هزار هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن خود را در بازارهای جهانی بفروشد.
 در عرض 4 ماه سونی توانسته است بیش از 915 هزار هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن خود را در بازارهای جهانی بفروشد.

به گزارش خبرآنلاین، «اندرو هاس» مدیر اجرایی سونی اینتراکتیو انترتینمنت ضمن اعلام این مطلب افزود هدست جدید به قیمت 399 دلار در اکتبر سال گذشته عرضه شد و پیش‌بینی کرده بودند تا آوریل امسال بتوانند 1 میلیون بفروشند که تقریباً به هدف تجاری خود رسیده‌اند.

آمار موسسه تحقیقاتی SuperData Research نشان می‌دهد سونی از رقبا پیش‌تر است چراکه آکلیس ریفت متعلق به فیس بوک تا پایان 2016 حدود 243 هزار هدست و اچ تی سی نیز از محصول موسوم به Vive بیش از 420 هزار هدست فروخته است.

مشتریان ژاپنی به هدست سونی وفادار بوده و بیشترین خریداران را تشکیل داده‌اند و این در حالی است که قرار است آوریل هدست سونی به‌صورت رفرش شده راهی بازار شده و از پاییز نیز در منطقه آمریکای لاتین توزیع شود.

محصول «Playstation VR» به وزن 610 گرم بر اساس پروژه Morpheus تعریف‌شده و سوم اکتبر 2016 برای پلی‌استیشن عرضه شد و مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی از نوع OLED بوده که ویوی 100 درجه و صدای سه بعدی به کاربر می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: