کد خبر: ۹۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 08 February 2017
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم،از دوایر ستادی و برخی شعب استان بازدید نمود.
 محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم،از دوایر ستادی و برخی شعب استان بازدید نمود. 

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها که سزاوار مدیر شعب استان قم نیز حضور داشت، عملکرد شعب در زمینه­ی منابع قرض الحسنه جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و نیز میزان مطالبات و معوقات بررسی و در خصوص شناسایی ظرفیت های جدید در حوزه منابع مالی قرض الحسنه و همچنین حفظ و تقویت جایگاه بانک در بازار پولی استان، رهنمودهای لازم به همکاران ارائه گردید.

رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از شعب استان، بازاریابی را رکن بی بدیل فعالیتهای یک مجموعه ی پولی و مالی عنوان نموده و ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت کلیه همکاران در این امر مهم، لازمه کسب موفقیت در مقوله ی حساس بازاریابی را در وهله ی نخست، آگاهی کامل کارکنان از امکانات و توانمندیهای گسترده بانک در حوزه های مختلف همچون بانکداری الکترونیک و در گام بعد، اطلاع رسانی روان، صحیح و به هنگام این قابلیتها به آحاد جامعه برشمرد.

وی با مهم توصیف نمودن اصل "مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع" خاطر نشان کرد: ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به مشتریان شرط لازم اما ناکافی در مقوله ی مشتری مداری است و آنچه موجب کسب توفیق حداکثری در این زمینه می شود، بی تردید گشاده رویی و حسن رفتار با مشتریان است.

رعایت دقیق و کامل بهداشت اعتباری در فرآیند پرداخت تسهیلات، رصد مستمر مطالبات و برنامه ریزی مدون جهت کنترل و کاهش آن، تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف ترسیمی در مقوله ی جذب منابع ( اهداف برنزی، نقره ای، طلایی) و همچنین حفظ و هدایت کلیه فعالیتهای بانک در چارچوب موازین قانونی و دستورالعملهای صادره، از دیگر توصیه ها و رهنمودهای پدرام در بازدید از واحدهای صف و ستاد استان قم بود.

گفتنی است، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر یک روزه به استان قم،علاوه بر حضور در دوایر ستادی استان و شعبه مرکزی (ارم)، از شعب انقلاب، توحید و فلکه جهاد استان نیز بازدید و با تخصیص پاداشهایی به همکاران این شعب، از تلاشها و عملکرد مطلوب آنان قدردانی نمود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: