کد خبر: ۸۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۵ - 29 December 2016
چندی پیش رئیس سازمان خصوصی‌سازی از توزیع سود 550 هزار تومانی برای دارندگان سهام عدالت تا پایان سال جاری خبر داد که حاشیه‌ها و ابهاماتی به دنبال داشت. جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در این باره توضیح داد: طبق قانون، سازمان خصوصی‌سازی وظیفه دارد تا قبل از پایان سال به همه دارندگان سهام عدالت صورتحساب تحویل دهد که این کار انجام خواهد شد.
 روزنامه جام جم در شماره پنجشنبه 9 دی در تیتر نخست، نوشت: چندی پیش رئیس سازمان خصوصی‌سازی از توزیع سود 550 هزار تومانی برای دارندگان سهام عدالت تا پایان سال جاری خبر داد که حاشیه‌ها و ابهاماتی به دنبال داشت. جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در این باره توضیح داد: طبق قانون، سازمان خصوصی‌سازی وظیفه دارد تا قبل از پایان سال به همه دارندگان سهام عدالت صورتحساب تحویل دهد که این کار انجام خواهد شد.

این روزنامه با درج عنوان اهتزاز پرچم بصیرت، آورد: 9 دی 88، روزی بود که مردم ایران حماسه‌ای ماندگار آفریدند و با حضور خود اعلام کردند که در مورد خطوط قرمز نظام به‌هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد. همین حضور باشکوه بود که باعث شد فتنه‌ای که در خارج از کشور طراحی شده بود و با بی‌بصیرتی عده‌ای در داخل به غائله‌ای خطرناک تبدیل شد، پایان یابد. رهبر معظم انقلاب در طول مدتی که از انتخابات خرداد 88 تا شکل‌گیری حماسه 9دی گذشت با مدیریت بحران، شرایطی را ایجاد کردند که واقعیت ماجرا برای کسانی که در اشتباه بودند، روشن شود و بر همین اساس بود که در دی‌ماه، مردم به صورت یکپارچه در مقابله با کسانی که خود را به خواب زده‌ بودند و بر ادامه مسیر اشتباه اصرار داشتند به میدان آمدند. اکنون در هفتمین سالروز این حماسه، بازخوانی آن رویداد ‌می‌تواند ملت ایران را در ادامه مسیر انقلاب اسلامی یاری کند و به همین دلیل است که همچنان مسئولان و نهادهای مختلف کشور بر اهمیت این روز و گرامیداشت آن تاکید می‌کنند.

روزنامه جام جم با انتشار عنوان سبقت آسیب‌ها از اورژانس اجتماعی، نوشت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بایستی برنامه‌های جدی در دستور کار قرار گیرد و در مرحله مداخله نیز ضعف‌ها را جبران کرد. ‌خیلی از شهروندان از این گله‌مند هستند که خودرو‌های اورژانس اجتماعی این روزها کمتر در سطح شهرها دیده می‌شوند، این انتقادی است که به نظر می‌رسد با گذشت حدود 17 سال از فعالیت اورژانس اجتماعی در کشور جدی است، اما‌ مسئولان بهزیستی آن را قبول ندارند و می‌گویند با این که ماموریت‌های اورژانس اجتماعی بیشتر شده این نهاد با کمبودهایی مانند نیاز به 3000 نیروی تازه نفس مواجه است. به گفته آنها، شرایط به گونه‌ای است که ‌ساکنان 138 شهرستان نیز به خدمات اورژانس اجتماعی دسترسی ندارند.

این روزنامه با انتخاب عنوان رسانه ملی صدای مردم، انقلاب،‌ولایت و همه اقوام است، آورد: مجمع نمایندگان استان مازندران در دیدار با رئیس رسانه ملی با گرامیداشت حماسه 9 دی، صدا و سیما را صدای مردم، انقلاب، ولایت و همه اقوام دانستند و از همت بلند رسانه در زمینه هدایتگری و روشنگری قدردانی کردند. علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما در این دیدار گفت: شرط تحقق یک برنامه جامع، اقدام توامان دستگاه‌های اجرایی و رسانه ملی است که این نقش هم‌افزایی می‌تواند موجب تسهیل در تحقق اهداف کلان شود. رئیس رسانه ملی همچنین با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان مازندران افزود: آمادگی داریم با تشکیل کمیته‌ای مشترک از برنامه‌های عملیاتی متولیان امر حمایت کنیم تا شاهد رشد و توسعه این استان پرجاذبه در زمینه گردشگری باشیم.

روزنامه جام جم در ستون ویژه عنوان «ضرورت حضور هنرمندان انقلابی در سینما» را به قلم حبیب الله بهمنی نویسنده و کارگردان سینما منتشر کرد.

این روزنامه در ستون یادداشت به عنوان «شمشیر برنده ملت در مقابل فتنه گران» به قلم محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت.

روزنامه جام جم در ضمیمه چمدان عنوان «نابرده رنج در پی گنج» را انتشار داد.

«کلاه قرمزی تنها شد»، ««روایت دیدار» همدلی در محضر دولت»، «بازی با آتش بس در سوریه»، «فداکاری آخرین درس معلم»، «ماشین های با اصل و نسب» و «فارغ التحصیلی پیرترین دانشجوی کشور!» دیگر عنوان های این روزنامه را به خود اختصاص داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: