کد خبر: ۸۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 13 December 2016
بانک‌ پاسارگاد در سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، تفاهم‌نامه همکاری با موسسه بیمه صادراتی روسیه (EXIAR) امضا کرد.
بانک‌ پاسارگاد در سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، تفاهم‌نامه همکاری با موسسه بیمه صادراتی روسیه (EXIAR) امضا کرد.

 بنابر اعلام بانک‌ پاسارگاد، سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، در  ۲۳ آذر ۱۳۹۵ و پس از دو روز برگزاری نشست‌های مشترک در قالب کمیته‌های مختلف انرژی، صنعت، بانک، تجارت و ...  در حالی به کار خود پایان داد که ۱۰ تفاهم‌نامه بین کشورهای ایران و روسیه به امضا رسید.

طی این سند، با همکاری موسسه (EXIAR) و بانک‌پاسارگاد و تخصیص خط اعتباری، روند واردات از کشور روسیه، جهت واردکنندگان ایرانی تسهیل یافته و ارتباطات بازرگانی این دو کشور افزایش می‌یابد.

بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد خود در صحنه‌های بین‌المللی، مورد توجه موسسات بیمه‌ای و بانکی در سایر کشورها است. از این‌رو با برقراری ارتباط موثر و هدفمند با سایر کشورها، نقش موثری در تسهیل روابط اقتصادی بین‌المللی کشور ایفا می‌کند.

در همین راستا، علاوه بر آن که صادرکنندگان به منظور افزایش توان تولید و صادرات خود می‌توانند از تسهیلات ارزی بانک‌پاسارگاد استفاده کنند، واردکنندگان کالا نیز می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات ارزی این بانک، اقلام مورد نیاز خود را اعم از مواداولیه، تجهیزات و ... از طریق گشایش اعتبار اسنادی، بروات اسنادی و یا حواله‌ وارد کنند.

این بانک‌ آمادگی دارد بر اساس بخشنامه‌های ارزی بانک‌مرکزی انواع نقل و انتقالات ارزی مشتریان را از داخل به خارج و حواله‌های وارده به نفع مشتریان را در اسرع وقت دریافت و در اختیار آنان قرار دهد.

همچنین انواع خدمات ارزی مانند گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و معامله اعتبارات اسنادی صادراتی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی، ثبت سفارش بروات اسنادی و ... را به مشتریان ارایه می‌کند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: