کد خبر: ۸۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - 26 November 2016
در اولین روز معاملات این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۵۵ واحد رشد کرد و در تراز ۷۹ هزار و ۵۴۱ واحدی ایستاد اما آیفکس امروز ۲.۲ واحد افت کرد و به عدد ۸۳۱.۵ رسید.
در اولین روز معاملات این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۵۵ واحد رشد کرد و در تراز ۷۹ هزار و ۵۴۱ واحدی ایستاد اما آیفکس امروز ۲.۲ واحد افت کرد و به عدد ۸۳۱.۵ رسید.

به گزارش ایسنا، امروز شنبه دماسنج بازار سرمایه ۱۵۵ واحد رشد کرد و به عدد ۷۹ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۲۹ واحد رشد عدد ۱۶هزار و ۸۲ واحد را تجربه کرد.

شاخص آزاد شناور نیز پس از ۱۹۶ واحد رشد رقم ۸۸ هزار و ۸۱۱ را تجربه کرد و شاخص بازار اول با ۱۶۵ واحد صعود به عدد ۵۶ هزار و ۵۴۹ واحدی رسید. علاوه بر این شاخص بازار دوم پس از ۱۶ واحد رشد تراز ۱۶۸ هزار و ۷۶۶ واحدی را تجربه کرد.

امروز نماد معاملاتی ملی صنایع مس ایران با ۹۰ واحد تاثیر مثبت در شاخص کل بیشترین نقش را در افت‌وخیزهای شاخص داشت. پس از این نماد معدنی و صنعتی گلگهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین نقش را در نوسانات صعودی نماگر بازار سرمایه داشتند.

همچنین پالایش نفت اصفهان با ۳۶ واحد تاثیر منفی در شاخص کل اجازه نداد دماسنج بازار سرمایه بیش از این رشد کند. بعد از این نماد پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و ایران خودرو بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات امروز به رقم ۲۹۲ میلیارد و ۸۸۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالغ شد و حجم معاملات به رقم ۷۳۵ میلیون و ۶۴ هزار رسید. تعداد معاملات نیز نزدیک به ۶۰ هزار نوبت داد و ستد شد.

 امروز در گروه فلزات اساسی ۷۱ میلیون و ۲۷۱ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان در ۴۸۰۵ معامله مورد داد و ستد قرار گرفت و در گروه انبوه سازی ۴۱ میلیون و ۶۱ هزار سهم به ارزش ۱۵ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ۳۷۰ نوبت معامله، داد و ستد شد.

علاوه بر این در گروه خودرو ۶۵ میلیون و ۹۹۵ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان داد و ستد شد.

در اولین روز معاملات این هفته در نماد معدنی و صنعتی گلگهر ۱۵ میلیون سهم به ارزش بیش از سه میلیارد تومان به کدهای درون‌گروهی واریز شد و همچنین ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم به ارزش شش میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان تنها در یک معامله درون‌گروه کد به کد شد.

آیفکس نیز امروز ۲.۲ واحد افت کرد و به رقم ۸۳۱.۵ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۷ هزار و ۷۶۱ نوبت داد و ستد بود.
برچسب ها: شاخص ، بورس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: