
به منظور بررسی عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی،رییس و عضو هیاتمدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران با سفر به استان مرکزی از ساختمان ستاد و شعب این بانک بازدید کردند.
بنابر اعلام بانک قرضالحسنه مهر، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتریمداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
پدرام رییس هیاتمدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران، وجود نیروهای متخصص، اهتمام به امر خطیر بازاریابی و همچنین دادن مسئولیت به نیروهای جوان را از ویژگیهای بانک برشمرد و افزود: چابکی سیستم، بالابودن کارایی عملیاتی و نیروی انسانی متخصص از مزایای بانک قرضالحسنه مهر ایران است.
در ادامه تیمور غفاری عضو هیاتمدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران نیز گفت: ایجاد بستر مناسب در تعامل با مشتری و طراحی و تدوین فرآیند ویژهای برای وصول اقساط سررسید شده میتواند به کاهش مطالبات منجر شود.
غفاری تصریح کرد: رعایت بهداشت اعتباری، اجرای صحیح اعتبارسنجی مشتریان، اخذ وثایق مناسب، طراحی مکانیسمهای نظارتی مؤثر و توجه ویژه به رعایت قوانین و مقررات، در مجموع میتواند به کاهش مطالبات معوق منتهی شود.
همچنین در این سفر قربی رییس اداره پشتیبانی بانک قرضالحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.