کد خبر: ۸۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - 07 September 2016
روزچهارشنبه هفدهم شهریورماه، آقای فروتن قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الي 10.30 صبح صورت گرفت، به سئوالات مشتريان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.

روزچهارشنبه هفدهم شهریورماه، آقای فروتن قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الي 10.30 صبح  صورت گرفت، به سئوالات مشتريان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.

به گزارش اداره کل بازاريابي وتبليغات، مشتریان و کارکنان تماس گیرنده پیرامون اعتبارسنجی مشتریان، تحقق خصوصی‌سازی خدمات به مشتریان، توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط قراردادها و به ویژه موارد خاص و پیگیری دلسوزانه امورمشتریان درحد انتظارات آن‌ها با وی گفتگو کردند.

این گزارش می‌افزاید که باحضور قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفتگوي بي واسطه مديران ارشد بانک انصار به سرانجام رسيد و با اتمام آن، معاونت ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاستگذاری ها وبرنامه ریزی های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن ها را تأمین کنند.

شایان ذکر است که در طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشينان آنان حضور داشته و بر اساس زمانبندي از پيش اعلام شده از تاریخ 19 مرداد تا 17 شهریور پاسخگوي سئوالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطه‌نظرات، نقدها و پيشنهادهاي آنان آشناتر شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: