کد خبر: ۸۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - 01 September 2016
کارزار تبلیغاتی (کمپین) جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور با شعار «گره گشای تولید» عصر امروز (چهارشنبه) با حضور رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و موسسات اعتباری در بانک مرکزی رونمایی شد.
کارزار تبلیغاتی (کمپین) جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور با شعار «گره گشای تولید» عصر امروز (چهارشنبه) با حضور رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و موسسات اعتباری در بانک مرکزی رونمایی شد.

به گزارش  ایرنا، در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

گام نخست این کمپین از فردا در تهران آغاز می شود و به تدریج به سایر شهرهای کشور تسری می یابد.
بانک مرکزی همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستای انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکی، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است.

ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در این آیین با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهگنی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نیز با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک مرکزی و نظام بانکی کشور در این زمینه گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با همکاری نظام بانکی کشور و شهرداری تهران، «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده است، اجرا می کند.

«محمد علی کریمی» با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی اظهار کرد: این کمپین در رسانه های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با قدردانی از همکاری بانک شهر در این زمینه، هدف اصلی اجرای این کمپین را آگاه سازی مخاطب از اقدامات موثر نظام بانکی در حوزه اقتصادی کشور، اطلاع رسانی عمومی در خصوص فعالیت های بانکی روزمره عموم مردم و آگاهی دهی در زمینه مسائل بانکی و اقتصادی برشمرد.

به گفته کریمی با اجرای این کمپین، هموطنان با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه ها، هشدارهای لازم به آنها داده می شود.

‎«محمد علی مشکیان» مدیرعامل شرکت هم وطا آریا ایده پرداز و طراح این پویش نیز گفت: در این برنامه، پیام های هدفمند برای آگاه سازی مخاطبان از شرایط اقتصادی و اقدامات موثر نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است. در جلسات ایده پردازی این کمپین، مسیرهای متعددی را پیشنهاد کردیم و در نهایت سعی شد با استفاده از تصاویر اسکناس، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبین شکل دهیم.

‎وی افزود: در پیام های نوشتاری اصلی سعی کردیم به ساختاری کوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسیم که محتوای اصلی هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رسانی مستقیم تر پیام های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم.
کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور با عنوان «گره گشای تولید» از صبح روز پنجشنبه در تهران آغاز می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: