کد خبر: ۸۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - 25 August 2016
با استمرار اجراي طرح گفتگوي مديران ارشد بانک‌انصار با مشتريان و کارکنان، آقايان ميرزايي جانشين معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات و نظافتيان جانشين اداره کل حقوقي اين بانک در مرکزخدمات مشتريان حضور يافتند و با مشتريان وکارکنان تماس گيرنده با اين مرکز درخصوص موضوعات مرتبط با فناوري هاي اطلاعات وارتباطات و امورحقوقي به گفتگو نشستند.


با استمرار اجراي طرح گفتگوي مديران ارشد بانک‌انصار با مشتريان و کارکنان، آقايان ميرزايي جانشين معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات و نظافتيان جانشين اداره کل حقوقي اين بانک در مرکزخدمات مشتريان حضور يافتند و با مشتريان وکارکنان تماس گيرنده با اين مرکز درخصوص موضوعات مرتبط با فناوري هاي اطلاعات وارتباطات و امورحقوقي به گفتگو نشستند.

به گزارش اداره‌کل‌بازاريابي‌وتبليغات، در اين گفتگوها، آقاي ميرزايي به پرسش هايي پيرامون مغايرتهاي سرويس خريدشارژ مستقيم و نحوه عودت مبالغ اضافي واريزشده، قطعي سوييچ یکی ازبانکها و پيگيري‌هاي قانوني بانک‌انصار از طريق بانک‌مرکزي پاسخ داد و آقاي نظافتيان درخصوص نحوه انتقال به واحدحقوقي، مسکن مهر و بانک مسکن وسند رهني با تماس گيرندگان گفتگو کرد.

يادآوري مي شود که اين طرح از 19 مردادماه آغاز شده و تا 10 شهريورماه ادامه دارد و مشتريان وکارکنان عزيز مي‌توانند از طريق شماره 096300 با مديران ارشد بانک انصار تماس حاصل فرمايند.      


برچسب ها: بانک‌انصار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: