کد خبر: ۷۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 03 August 2016
در کشوری زندگی می کنیم که بخش زیادی از مردم اقلام اولیه را هم نمی توانند تهیه کنند و انواع مشکلات را در زندگی دارند، پس نباید اجازه بدهیم گروهی روز به روز با اموال عمومی اشرافی تر شوند.
رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری در گفت و گو با شبکه مجازی آستان اعلام کرد : در کشوری زندگی می کنیم که بخش زیادی از مردم اقلام اولیه را هم نمی توانند تهیه کنند و انواع مشکلات را در زندگی دارند، پس نباید اجازه بدهیم گروهی روز به روز با اموال عمومی اشرافی تر شوند.
سید رضا اکرمی در این گفت و گو با تاکید بر این نکته که 'نباید اجازه داد گروهی روز به روز با اموال عمومی اشرافی تر شوند ' افزود : دادن فیش های نجومی ظلم به مظلوم و این مساله اجحافی بزرگ برای نظام است.
وی ادامه داد:اینکه مردم حقوق شان کفاف هزینه هایشان را ندهد و گروهی از مدیران حقوق هایی چندین برابر را دریافت کنند، هم مشکل شرعی دارد و هم عرفی و هم اخلافی. 
وی افزود:شنیده می شود که می گویند این دریافتی ها قانونی هستند، اما به مردم نمی گویند که خودشان در هیات مدیره ها قانون حقوق چندین ده میلیونی را تصویب کرده اند. اگر واقعا از روز اول حدس زده می شد که اینها قرار است برای خودشان حقوق و پاداش های آنچنانی بگیرند، مجوز حضورشان در دستگاه های دولتی داده می شد و آیا می توانستند به این شکل از بیت المال سوء استفاده کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین اظهار داشت: دولت هر چه زودتر باید همه متخلفین را از کار برکنار کند تا برای همه درس عبرت باشد و سایر مدیران هم بدانند که دست درازی به خزانه ملی چه آخر و عاقبتی را برای سوء استفاده گران در پی خواهد داشت.
این فعال سیاسی بیان کرد: در کشوری زندگی می کنیم که بخش زیادی از مردم اقلام اولیه را هم نمی توانند تهیه کنند و انواع مشکلات را در زندگی دارند، پس نباید اجازه بدهیم گروهی روز به روز با اموال عمومی اشرافی تر شوند.
سید رضا اکرمی در پایان این گفت و گوی کوتاه مجددا تاکید کرد: تخلف فیش های نجومی تخلفی آشکار است که اگر با متخلفین برخورد لازم صورت نگیرد، باعث می شود تا مردم دیگر نتوانند و نخواهند به مسئولین اعتماد کنند که اگر چنین فضایی خدای ناکرده در کشور به وجود آید، خسارت های زیادی را متحمل خواهیم شد.
منبع : شبکه مجازی آستان 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: