کد خبر: ۷۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۵ - 18 July 2016
​تعداد تراكنش هاي موفق انجام گرفته از طريق سامانه سپهر بانک صادرات ايران در خرداد ماه سالجاري ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.
​تعداد تراكنش هاي موفق انجام گرفته از طريق سامانه سپهر بانک صادرات ايران در خرداد ماه سالجاري ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ٦٥٣ هزار مورد بوده كه اين ميزان بيانگر رشد ٧ درصدي تعداد تراكنش ها نسبت به ماه قبل تر مي باشد . بر اساس اين گزارش اين بانك با بيش از ٣ هزار شعبه و واحد بانكي به عنوان بانك پيشگام در عرصه بانكداري نوين و انجام روزانه ميليون ها تراكنش از طريق درگاههاي مختلف الكترونيكي نقش بسزايي در كاهش هزينه ها ، الودگي هوا و سفرهاي درون شهري دارد.

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي دروقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه هاي (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. 
با توجه به  مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنيت بالاي این سامانه گروه های مختلف و  مشتریان استقبال روز افزونی برای استفاده از آن  نشان می دهند.

شایان ذکر است در سایر بخش ها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظر سنجی های انجام شده توسط مجموعه های مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را  ابراز کرده اند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: