کد خبر: ۶۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
«اعدام» پایان راه بود برای او که روزی به میلیاردر جوان معروف بود. دیروز سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه «حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد» خبر داد که «دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است.»
روزنامه آرمان در شماره دوشنبه 17 اسفند نوشت: «اعدام» پایان راه بود برای او که روزی به میلیاردر جوان معروف بود. دیروز سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه «حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد» خبر داد که «دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است.»

این روزنامه با اشاره به عنوان مردم تهران کار را یکسره کردند، به نقل از رئیس جمهوری، آورد: مردم تهران دو کار مهم انجام دادند یکی اینکه 46 اسم نوشتند و دوم اینکه با هوشمندی کار را یکسره کردند و اجازه ندادند انتخابات به مرحله دوم کشیده شود. انتخاب مردم ایران برای ما مورد احترام است. پیش بینی من این است که رابطه مجلس و دولت بهتر شود.

معتقدم شکار حرام است، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: لزوم بازنگری در برخی قوانین زیست محیطی شاه بیت اظهارنظرهایی بود که روز گذشته در سومین همایش حقوق محیط زیست انجام شد. در این همایش که با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، آیت ا... صادق آملی لاریجانی گفت: «من معتقدم شکار حرام است و اگر حرام نباشد کراهت آن قطعی است.»

این روزنامه با انتخاب عنوان تخلفات استانداری های دولت احمدی نژاد، می نویسد: گزارش تحقیق و تفحص از استانداری های تهران، فارس و آذربایجان غربی در فاصله سال های 87 تا 91 در جلسه علنی دیروز مجلس قرائت شد. تحقیق و تفحص از استاند اری تهران د ر د و د وره کامران د انشجو و مرتضی تمد ن ابعاد د یگری از تخلفات در د ولت های نهم و د هم را نشان می دهد. تغییر کاربری غیرقانونی حد ود 200هکتاری، واریزنکرد ن وجوه ماخوذه عوارض پروانه ساختمانی د ر اراضی شهرستان ری -که لازم به ذکر است این عوارض از مرد م د ریافت شد ه اما به حساب د ولت واریز نشد ه اند که این سوال را پیش می آوردپس کجا واریز شد ه اند ؟

روزنامه آرمان با درج عنوان بطحایی: انصراف نمی دهم، نوشت: آیت ا... سید هاشم بطحایی گلپایگانی شایعات مطرح شده درباره کناره گیری اش از پنجمین دوره مجلس خبرگان را تکذیب و اظهار کرد: این شایعه ها کار دشمن ملت ایران است که می خواهد وحدت و یکپارچگی که در 22 بهمن و 7 اسفند چشم دشمن را خیره کرد کمرنگ کند. وی ادامه داد: ملت ایران و به ویژه مردم شریف تهران بزرگ حماسه ای تاریخی آفریدند و امروز شایعه هایی مطرح می شود که من می خواهم استعفا بدهم. مگر من خائن به رای مردم هستم که رای مردم را از دست بدهم؟ من اگر می خواستم انصراف بدهم اصلا شرکت نمی کردم. 

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «آیت الله سید حسن خمینی: جلوگیری از مصادره امام هزینه دارد»، «دیه 190 میلیون تومان شد» و «ادامه حذف یارانه ها» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «اکنون نوبت آسیاست» و «حکم اعدام زنجانی و چند نکته» را به ترتیب به قلم محمد سالاری و حسین دهدشتی منتشر کرد و در ستون سرمقاله عنوان «اصلاح طلبی واعتدالگرایی راه آینده جامعه است» نوشته امان الله قرایی مقدم را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: