کد خبر: ۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 24 February 2016
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات گفت: یک کاندیدا هرگز نباید برای مطرح کردن خود شخصیت سایرین را تخریب کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات گفت: یک کاندیدا هرگز نباید برای مطرح کردن خود شخصیت سایرین را تخریب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی :با بیان این‌که «یکی از تعلیمات اساسی، اخلاق است» اظهار کرد: در انتخابات، اخلاق حرف اول را می‌زند و کاندیداهای انتخابات موظف هستتند که قوانین اسلامی که مهم‌ترین آن اخلاق است را رعایت کنند. وقتی این شخص اخلاق داشته باشد، می‌تواند از سایر افراد جامعه نیز توقع داشته باشد که به امور اخلاقی بپردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه با بیان این‌که «ما در انتخاب کاندیدا باید به معیارهای اسلامی توجه کنیم» عنوان کرد: یک کاندیدا هرگز نباید برای معرفی خود به تخریب دیگران بپردازد. فردی که بخواهد برای نظام کار کند باید از برنامه‌های خود سخن بگوید، آن هم نه برنامه‌هایی که همه‌اش وعده و وعید باشد چرا که برخی از کاندیداها متاسفانه وعده‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند به آن عمل کنند و هرگز در حیطه کاری آن‌ها خلاصه نمی‌شود.

سروستانی تاکید کرد: یک نماینده مجلس کارش وعده و وعید نیست. کار نمایندگان قانون‌گرایی است و باید در این راستا تلاش کنند و برنامه ارائه دهند. اگر بخواهند با وعده و وعید رای بیاورند راه به جایی نمی‌برند. گاهی اوقات خواسته و ناخواسته برخی از کاندیداها اخلاق اسلامی را رعایت نمی‌کنند. آداب اسلامی ایجاب می‌کند که کاندیداها سوابق خود را برای مردم بیان کنند و از برنامه‌های خود سخن بگویند.

وی گفت: گاهی برخی از مردم به پولی که متاسفانه کاندیداها خرج می‌کنند رای می‌دهند و به وعده‌های اقتصادی نادرست آن‌ها دل خوش می‌کنند. این گونه رفتارها با موازین و اهداف دینی ما مغایرت دارد. فردی که به عنوان وکیل مردم به مجلس می‌رود خود در مرحله اول باید اخلاق‌گرا باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: