کد خبر: ۶۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 07 February 2016
داوطلبان برای نام نویسی در این دانشکده در مهلت مشخص‌ شده به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و اقدام کنند.
داوطلبان برای نام نویسی در این دانشکده در مهلت مشخص‌ شده به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و اقدام کنند.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه فارس در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان برای نام نویسی در نیم‌سال دوم تحصیلی 95-94 این دانشکده می‌بایست در مهلت مشخص‌شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و از این طریق اقدام کنند.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام دانشکده رسانه فارس در نیم‌سال دوم تحصیلی 94-95 به صورت بدون کنکور و بر اساس شرط معدل است.

مهلت ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های کاردانی از 14 تا 20 بهمن ماه است و همچنین متقاضیان دوره‌های کارشناسی نیز می توانند از روز یکشنبه 18 بهمن ماه تا شنبه 24 بهمن ماه ثبت نام کنند.

کد رشته های کاردانی دانشکده رسانه فارس

شرکت کنندگان مقطع کاردانی می‌توانند در یکی از رشته‌های کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری با کد 7218، کاردانی حرفه‌ای عکاسی خبری با کد7742، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی با کد7012، کاردانی حرفه‌ای تبلیغات با کد7089، کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی با کد7118، کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی-آثار مکتوب و متون رسمی با کد7264 و کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی-عکاسی با کد 7422 ثبت‌نام کنند.

کد رشته های کارشناسی دانشکده رسانه فارس

همچنین شرکت‌کنندگان مقطع کارشناسی نیز می‌توانند دریکی از رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری-اجتماعی و فرهنگی با کد 15306، کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری-سیاسی و اقتصادی با کد 15313 ، کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی-امور رسانه با کد 15037، کارشناسی حرفه‌ای مترجمی خبر- انگلیسی با کد15729و کارشناسی حرفه‌ای عکاسی خبری باکد 15691ثبت‌نام کنند.

نحوه ثبت نام و شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه فارس

هر یک از داوطلبان شرکت در پذیرش می بایست ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند و پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام باید مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام را فراهم کنند.

دانشجویان در طول 4 ترم تحصیلی می بایست یکی از دو زبان انگلیسی یا عربی را به عنوان زبان تخصصی خود انتخاب کرده و در برنامه‌های آموزشی ویژه دانشکده شرکت کنند. همچنین یک دوره اخلاق الهی در طول 4 ترم تحصیلی دانشجویان علاوه بر مفاد عمومی در نظر گرفته شده است که این دوره نیز از جمله شرایط اختصاصی دانشکده رسانه فارس است.

علاوه بر این باشگاه خبری توانا در کنار مجموعه دانشکده خبرگزاری رسانه فارس، پس از شناسایی دانشجویان مستعداین مرکز، آنان را برای آغاز فعالیت خبری در خبرگزاری فارس و سایر رسانه ها به صورت تخصصی و کاربردی آموزش می‌دهد.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با آموزش دانشکده رسانه فارس به شماره تلفن 88911664 تماس بگیرند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: