کد خبر: ۶۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - 22 January 2016
در پایان معاملات منتهی به ۳۰ دی ۱۳۹۴، ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۴۷۱۴۱ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به ماه قبل ۱۹۰.۵ درصد افزایش یافته است.
در این ماه تعداد ۲۲۳۴۲ میلیون سهم در یک میلیون ۲۷۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۴۸ درصد و ۱۲۲ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۳۵۹۷۲ میلیارد رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۱۹۰۱۴ میلیون سهم به ترتیب با ۱۳۵.۳ درصد و ۱۲۱ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۱۹۴۶۵۳۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۹۵۳ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به آذر ماه ۹۴ کاهش ۶۹ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که شاخص کل با ۵۰۴۴ واحد افزایش نسبت به ماه قبل معادل ۸.۲۰ درصد افزایش، به رقم ۶۶۵۶۲ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۳۵۴۴ واحد افزایش به رقم ۴۵۷۳۳ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۱۰۹۴۵ واحد افزایش به عدد ۱۵۰۵۰۱ واحد رسید و به ترتیب با ۸.۴۰ درصد و ۷.۸۴ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته مواجه شدند.

طی دی ماه خودرو و ساخت قطعات با ۳۹.۷۰ درصد،  ابزار پزشکی، اپتیکی و اندازه گیری با ۳۸.۹۱ درصد، استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف با ۳۵.۸۹ درصد، ساخت محصولت فلزی با ۳۰.۷۱ درصد،  ماشین آلات و دستگاه های برقی با ۲۳.۴۹ درصد و ماشین آلات و تجهیزات با ۲۱.۲۶ درصد بیشترین تغییر در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: