بانکداری ایرانی –نشست هماندیشی مدیران بیمه سرمد و مدیران رفاه بانک صادرات ایران برگزار شد.
علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست با تاکید بر کیفیت ارائه خدمات بیمهای به مشتریان به خصوص همکاران بانک صادرات ایران، گفت: از نگاه بیمه سرمد نحوه خدمتی که به همکاران بانک صادرات در اقصی نقاط کشور ارائه میشود، بسیار حائز اهمیت بوده و از اینکه بتوانیم بهترین خدمات را به این مجموعه ارائه دهیم، به خود میبالیم.
هادی با بیان اینکه تعاریف مختلفی از کیفیت وجود دارد، اما کیفیت، برآورده کردن انتظارات مشتریان است، تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم فاصله انتظاری که مشتری از خدمات بیمه دارد، با آن پوششی که شرکت بیمه بر اساس بیمهنامه به آن تعهد کرده را کاهش داده یا حذف کرد، رضایت مشتری جلب میشود.
هادی با بیان اینکه باید آگاهی لازم را به مشتریان در هنگام خرید بیمهنامه در مورد پوششها و تعهداتی که شرکت بیمه متقبل شده است، داد، گفت: در بسیاری از موارد نارضایتی مشتریان به دلیل انتظاراتی است که مشتریان در ذهن خود از بیمهنامه دارند.
به گفته وی، بیمه سرمد با تعامل با مسئولان رفاه بانک صادرات جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات و طرح نیازهای بیمهشدگان به این شرکت خواهد توانست کیفیت ارائه محصولات خود را افزایش دهد.
هادی افزود: شناسایی نیازهای مشتریان بانک با ایجاد تعامل و ارتباط مناسب با روسای استانها و مسئولان رفاه بانک صادرات امکانپذیر شده و این ارتباط باید روز به روز مستحکمتر شود.
مدیرعامل بیمه سرمد با بیان اینکه برخورد کارکنان بیمه سرمد در هنگام بروز خسارت برای بیمهشدگان به خصوص در رشته درمان باید به نحوی باشد که آلام بیماران را کاهش داده و آرامش خیال را برای آنان به ارمغان آورد، ادامه داد: در حال حاضر با برقراری تماس تلفنی با بیماران و عیادت حضوری، سعی کردهایم تا حد امکان آلام ناشی از بیماری و عواقب پس از آن را کاهش دهیم. در سال گذشته قراردادهای تحت نظارت بانک صادرات تنها در سه استان خراسانرضوی، اردبیل و خوزستان منعقد شده بود که در سالجاری این قراردادها به 10 استان افزایش یافته است.