کد خبر: ۵۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۴ - 08 January 2016
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه می گوید لیونل مسی را باید بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ دانست.
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه می گوید لیونل مسی را باید بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در آستانه مراسم برترین های فوتبال جهان، واکنش های کارشناسن و بازیکنان و مربیان به این مراسم و برنده احتمالی آن به سوژه ای داغ تبدیل شده است.

تیری آنری در گفت‌وگویی اختصاصی با تلویزیون بارسلونا گفت: مسی در فرم بی نظیری قرار دارد. در گذشته اگر یک بازیکن، فصلی ۲۵ گل به ثمر می رساند، می گفتند فوق العاده است اما امروزه مسی این توانایی را دارد تا در عرض سه ماه، به این آمار دست یابد. این بسیار رویایی و فوق د العاده است. همیشه عاشق بازی دنیس برکمپ بودم و زمانی که او فوتبال بازی می کرد، فکر می کردم مثل او کسی نخواهد آمد اما در حال حاضر به این می اندیشم که آیا مسی انسانی معمولی است؟ به نظرم مسی یک انسان معمولی نیست. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از بازی مسی لذت ببریم. او کاری هایی انجام می دهد که طبیعی نیست. اگر توپ طلای امسال به مسی نرسد، می تواند جنون آور باشد. او سزاوار این جایزه است چرا که در کسب سه گانه بارسلونا بسیار تاثیرگذار بود. چیزی که من آن را درک نمی کنم این است که چرا لوییس سوارس در لیست نهایی توپ طلا نیست.

مهاجم فرانسوی پیشین بارسلونا درباره مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز گفت: با وجود تیم های قدرتمند زیادی چون بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، تصور میکنم بارسلونا این قدرت را دارد تا از عنوان قهرمانی سال گذشته اش در این رقابت ها دفاع کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: