کد خبر: ۵۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 14 December 2015
شرکت بیمه «ما» در یک پرونده آتش‌سوزی بیش از هشت میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ شرکت بیمه «ما» در یک پرونده آتش‌سوزی بیش از هشت میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

این شرکت چک خسارت به مبلغ هشت میلیارد و 376 میلیون ریال مربوط به رشته آتش‌سوزی را به ذی‌نفع پرونده تقدیم کرد.

این خسارت در پی آتش‌سوزی شرکت سراج نور توس واقع در شهرک صنعتی توس استان خراسان‌رضوی پرداخت شده است.

مجید صفدری، مدیرعامل بیمه «ما» در این خصوص گفت: مشتری‌مداری ابعاد مختلفی دارد و در صنعت بیمه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های آن، ارزیابی دقیق و تحلیلی خسارت و پرداخت به موقع است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر شعارمان تامین آسایش خاطر مشتریان است باید بتوانیم سایر هزینه‌های مشتری، یعنی هزینه روانی و زمانی را کاهش دهیم. یکی از سیاست‌های اصلی کسب و کار بیمه‌گری همانا مشتری‌مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت است پس ارائه مشاوره دقیق به مشتریان در هنگام خرید بیمه‌نامه و ارزیابی فنی و صحیح خسارت و نیز پرداخت آن در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌تواند این آرامش خاطر را برای مشتری فراهم کند.
برچسب ها: خسارت ، آتش‌سوزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: