کد خبر: ۵۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - 15 November 2015
مراسم توديع مدير پيشين و معارفه مدير جديد منطقه تهران، البرز و قم بانک حکمت ايرانيان، با حضور معاونان، مديران و روساي شعب بانک حکمت ايرانيان برگزار شد.
 مراسم توديع مدير پيشين و معارفه مدير جديد منطقه تهران، البرز و قم بانک حکمت ايرانيان، با حضور معاونان، مديران و روساي شعب بانک حکمت ايرانيان برگزار شد.

معاون امور بانکي بانک حکمت ايرانيان در اين مراسم ضمن تقدير و تشکر از زحمات مدير پيشين منطقه تهران گفت: از زمان حضور سجادي در منطقه تهران شاهد تغيير و تحولات مثبتي در مديريت منطقه تهران بوده ايم که نشان از عملکرد خوب ايشان دارد.

جليل بي نظير افزود: اينجا بايد به اين نکته اشاره کنم که بانک حکمت ايرانيان در هر مسووليتي که نياز به يک مدير توانمند داشته باشد، سجادي گزينه بسيار مناسبي براي آن مسووليت است. خوشبختانه ايشان در زمان مديريت شان در منطقه تهران به خوبي توانستند وحدت و همدلي را در ميان تک تک کارکنان منطقه ايجاد کنند که اين امر اثرات مثبتي در روند حرکتي بانک به همراه داشته است. براي ايشان در سمت جديدي که در بانکداري شرکتي بر عهده گرفته اند، آرزوي توفيق در امور را داريم.

وي خاطرنشان کرد: از سوي ديگر تربتي فرد که به عنوان مدير جديد منطقه تهران معرفي شده اند نيز يکي از چهره هاي شناخته شده و مجرب بانک حکمت ايرانيان است که مسووليت خطيري را بر عهده گرفته اند و من ايمان دارم با همکاري روساي شعب تهران، ايشان نيز بهترين عملکرد را خواهند داشت.

بي نظير در پايان نيز خطاب به روساي شعب تهران تاکيد کرد: با توجه به اينکه چند ماه بيشتر تا پايان سال 94 باقي نمانده است، همگي بايد تلاش خود را دو چندان کنيم و با شناسايي نقاط ضعف و قوت خود، عملکرد بهتري را در حوزه منابع و مصارف با توجه به اهداف از پيش تعيين شده از خود بر جاي بگذاريم.

در ادامه اين مراسم سجادي مدير پيشين منطقه تهران نيز ضمن تشکر از معاونان و مديران و روساي شعب بانک سخنان خود را اينگونه آغاز کرد: افتخار مي کنم که در بانک حکمت ايرانيان به مردم عزيز ايران خدمت مي کنم. من و همه همکارانم در مديريت منطقه، تمام هم و غم خود را به کار بستيم تا بتوانيم اهداف عاليه بانک را به بهترين شکل ممکن محقق سازيم.

وي افزود: غير از عرض تشکر از تک تک کارکنان سخت کوش مديريت منطقه تهران و روساي محترم شعب تهران حرف ديگري ندارم. من در مسئوليت جديدي که بر عهده گرفته ام نيز، همچون گذشته نيازمند همراهي و همدلي همه شما عزيزان هستم تا بتوانم در تحقق اهداف آتي بانک موفق عمل کنم.

مهدي تربتي فرد مدير جديد منطقه تهران نيز در سخناني ضمن تشکر از مدير پيشين منطقه تهران گفت: با توجه به تحولات خوبي که در منطقه ايجاد شده است، بطور قطع و يقين کار ما در اين حوزه براي هرچه بهتر ادامه دادن اين مسير دشوار خواهد بود . من همين جا دست ياري بسوي همه همکاران خوبم دراز مي کنم تا در نيل به اهداف کلان بانک بتوانيم موفق باشيم.

بر اساس اين گزارش، مهدي تربتي فرد، مدير جديد منطقه تهران، پيش از اين رياست شعبه مرکزي تهران را بر عهده داشت. همچنين در اين مراسم طي احکامي از سوي مدير عامل بانک، کامران صبوري بعنوان رئيس جديد شعبه مرکزي تهران، شهرام نوين بعنوان رئيس جديد شعبه رودکي تهران و مرتضي فرمهيني فراهاني به عنوان رئيس جديد شعبه ميدان حر تهران معرفي شدند.

همچنين مراسم معارفه مدير جديد بانکداري شرکتي بانک حکمت ايرانيان نيز برگزار شد و سيد مجتبي سجادي به طور رسمي به عنوان مدير جديد بانکداري شرکتي معرفي شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: