کد خبر: ۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 15 October 2015
نمایش «هفت طبقه» در تئاتر شهر کرج شب گذشته میزبان هنرمندانی از پایتخت بود.
شامگاه چهارشنبه نمایش «هفت طبقه» در تئاتر شهر کرج سالن حافظیه روی صحنه رفت و محمود دولت آبادی و پرستو گلستانی دو میهمان ویژه این نمایش بودند.

پرستو گلستانی در گفتگو با خبرنگار مهر از نمایش هفت طبقه به عنوان کاری جوان و خوب یاد کرد و گفت: طراحی صحنه و همچنین کارگردانی با ایده های خوب در این نمایش نمایان بود.
وی در ادامه افزود: اندیشه ای که در جریان اجرا به تماشاگران منتقل می شد به مزاج ها خوش می آمد متن و بازی های خوب بود البته کمی خامی در کار دیده می شد که با کمی روتوش بهتر از این خواهد شد.

نمایش هفت طبقه به کارگردانی فرانک فروتن جزو نمایش های بود که چندی پیش در جشنواره تاتر استانی البرز از اجرا انصراف داد ولی امشب با اجرا در تئاتر شهر کرج میزبان هنرمندانی چون محمود دولت آبادی و پرستو گلستانی بود.

رضا جهانی، روهام عسگرپور، شیرین صفایی، ایمان سلگی، پناه پور داخلی، علیرضا داننده فر، فرانک فروتن و مهدی همت یار بازیگران این نمایش هستند.

محسن سراجی نویسنده این اثر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کارگردانی با ایده های خلاقان امروزه در کمتر اثری دیده می شود.

وی در پایان بیان کرد: کارگردان در این نمایش به کوچکترین عنصری که روی صحنه وجود دارد به خوبی فکر کرده است و همه ی ایده های اجرایی در خدمت اثر قرار گرفته شده است. 

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: