کد خبر: ۵۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 12 October 2015
: هدف بیمه سرمد شناخته‌شدن در بازار به واسطه تمایز در ارائه خدمات خواهد بود و امیدواریم شرکتی پویا و خوش‌نام در ارائه خدمات به مردم باشیم.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛شعبه ابن‌سینای بیمه سرمد در همدان افتتاح شد.

علیرضا هادی مدیرعاملبیمه سرمد در این مراسم با اشاره به اینکه بانک صادرات، بانک شهر و شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی از مؤسسان و سهامداران این بیمه هستند، خاطرنشان کرد: در دوره ارزیابی توانگری سال گذشته، بیمه سرمد از شرکت‌های برتر در «رتبه یک» قرار گرفت.

هادی ادامه داد: هدف بیمه سرمد شناخته‌شدن در بازار به واسطه تمایز در ارائه خدمات خواهد بود و امیدواریم شرکتی پویا و خوش‌نام در ارائه خدمات به مردم باشیم.

وی تصریح‌کرد: از نظر ما در بیمه سرمد، هر یک از مردم، مشتری با خواسته‌های منحصر به فرد محسوب می‌شوند و هر مشتری در سرنوشت شرکت تأثیرگذار است.

هادی افزود: اگر پوشش‏‌های بیمه‏‌ای به صورت شایسته در جامعه شکل بگیرد، چه بسا دیگر فرد نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد، چرا که با توانمندی موجود در حرفه بیمه‌گری می‏‌توان به موقع به یاری کسانی که با مشکل مواجه می‌شوند شتافت و مشکلات اقتصادی را کاهش داد.

وی شناسایی نیاز طراحی بیمه و خدمات متناسب آن را کار پیچیده، سخت اما جذاب توصیف کرد و گفت: این مقوله مهم در بیمه سرمد به صورت جدی در حال پیگیری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: