کد خبر: ۵۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - 28 September 2015
توسعه استفاده از آی ‌تی در خدمات شرکت‌های بیمه‌ای یک الزام بوده و بیمه سینا در همین راستا به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ فروش بیمه‌نامه بر بستر موبایل را کلید می‌زد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛   فروش موبایلی بیمه‌نامه در کشور توسط بیمه سینا و از طریق کد USSD امکانپذیر شد.

امین شیرکانی- مدیرعامل بیمه سینا- در مراسم رونمایی از این طرح گفت: توسعه استفاده از آی ‌تی در خدمات شرکت‌های بیمه‌ای یک الزام بوده و بیمه سینا در همین راستا به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ فروش بیمه‌نامه بر بستر موبایل را کلید می‌زد.

وی افزود: بیمه‌نامه‌هایی که از این طریق فروخته می‌شوند حق بیمه کمی دارند و به همین دلیل مردم دیگر زحمت رفت و آمد به نمایندگی های بیمه را متحمل نمی شوند علاوه بر اینکه کاهش مصرف کاغذ از دستاوردهای فروش بیمه‌نامه به این روش است.

وی با بیان اینکه این روش می‌تواند به توسعه فرهنگ بیمه و خرید بیمه‌نامه در هر زمان و مکان منجر شود، در پاسخ به این سوال که آیا فروش بیمه‌نامه از طریق موبایل به کاهش پرتفوی نمایندگان شرکت منجر نخواهد شد،‌ گفت: بیش از ۷۵ درصد پرتفوی بیمه در کشور متعلق به رشته‌های اتومبیل و درمان است که از طریق نمایندگان انجام می‌شود و تنها حدود ۵ درصد از باقیمانده پرتفوی مربوط به بیمه‌نامه‌هایی است که ما بر روی موبایل ارائه می‌کنیم.

در ادامه این نشست، حامد منصوری مدیرعامل آپ که شرکت طرف قرارداد بیمه سینا در اجرای این طرح است، با بیان این که این شرکت ۷۰ درصد تراکنش‌های USSD را در اختیار دارد، گفت: دست کم ۳٫۵ میلیون نفر اپلیکیشن آپ را بر روی موبایل خود نصب کرده‌اند و این بستر خوبی برای فروش بیمه‌نامه است.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست طرح فروش بیمه‌نامه با استفاده از #۷۳۳* رو نمایی شد. با این روش افراد می‌توانند انواع بیمه‌نامه آتش سوزی، حوادث انفرادی و حوادث سفر را بر بستر موبایل خریداری کنند. ضمن این که به زودی این امکان به اپلیکیشن آپ نیز اضافه خواهد شد.

این طرح در راستای تسریع در عملیات بیمه‌گری و نیز کمک به حفظ محیط زیست عملیاتی شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: