کد خبر: ۵۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 14 September 2015
مدیرکل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی گفت: در قالب شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری آذربایجان غربی، ۶۹ فرصت سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو شناسایی شد.
داود غفارپور ظهر امروز در جلسه سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور کمیته‌های راهبری شهرستان‌ها در آذربایجان غربی تشکیل یافت.

وی گفت: این اقدام با هدف شناسایی توانمندی‌های سرمایه گذاری هر شهرستان و نیز تدوین زمینه‌های سرمایه گذاری در آن و نحوه ارائه خدمات به سرمایه گذاران انجام می‌شود.

غفارپور از شناسایی 69 فرصت سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو خبر داد و بیان کرد: 44 فرصت سرمایه گذاری در میراث فرهنگی، 27 فرصت سرمایه گذاری در جهاد کشاورزی و 4 فرصت نیز در آب منطقه‌ای استان شناسایی شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی احصا تکالیف و مشوق‌های سرمایه‌گذاری را از دیگر برنامه‌های اداره کل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی خواند و گفت: شناسایی قوانین و مقررات مرتبط با سرمایه گذاری در مناطق آزاد، مناطق ویژه اقتصادی و سرزمین اصلی در دستور کار است.
وی از تهیه بانک جامع اطلاعات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: تبیین نقشه راه سرمایه گذری و تامین مالی آذربایجان غربی تهیه می‌شود.

غفارپور آماده سازی خوراک اطلاعاتی سرمایه گذاری استان، تهیه بسته فرصت‌های سرمایه گذاری، جذب و تشویق سرمایه گذار خارجی و ایجاد تفاهم همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای اداره کل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی خواند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: