کد خبر: ۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - 12 September 2015
مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه کوثر از انعقاد قرارداد بیمه مسئولیت‌ مدنی جامع شهرداران بیمه کوثر با شهرداری بیرجند، ایلام و شهرکرد خبر داد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه کوثر از انعقاد قرارداد بیمه مسئولیت‌ مدنی جامع شهرداران بیمه کوثر با شهرداری بیرجند، ایلام و شهرکرد خبر داد.

 پیام درگاهی افزود: اعتقاد مدیران و کارکنان شرکت و نیز پرداخت به‌موقع خسارت‌های جانی و مالی در راستای رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان، یکی از علل اساسی افزایش تعداد قراردادهای منعقده در حوزه بیمه‌های مسئولیت است.

وی گفت: براساس این قراردادها حدود 600هزار نفر از شهروندان تحت‌پوشش بیمه مسئولیت جامع شهرداران قرار گرفتند.

درگاهی ادامه داد: کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون به تعداد تقریبی 3000 نفر نیز تحت‌پوشش بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان قرار گرفتند.

مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه کوثر انعقاد قرارداد با صنایع تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح را از دیگر اقدامات این مجموعه خواند و تصریح‌کرد: این مدیریت با مرکز مین‌زدایی کشور (‌متولی پاکسازی میادین مین در سراسر کشور‌)، سازمان صنایع دفاع و شرکت صنایع الکترو نیک ایران (صا ایران) نیز قرارداد مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را منعقد کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: