پژوهشکده بیمه این کارگاه به همت کمیته آموزش، تحقیقات و افکارسنجی شورای هماهنگی روابط عمومیهای صنعت بیمه و با هدف آشناسازی شرکتهای بیمه با اصول مقدماتی روابط عمومی تجاری با بهرهگیری از اینترنت و وسایل جدید ارتباطی برگزار شد.
سرفصلهای این کارگاه آموزشی شامل آشنایی با روابط عمومی تجاری و نحوه بهرهگیری شرکتهای بیمه از آن، شناخت پیامهای تجاری و روند تولید آن و همچنین ویژگیهای یک پیام مناسب تجاری و چگونگی انتشار آن بود.
در این کارگاه به 40 نفر از شرکتکنندگان گواهینامه رسمی پژوهشکده بیمه اعطا شد.
کمیته تحقیقات، آموزش و افکارسنجی با دبیری پژوهشکده بیمه و عضویت سندیکای بیمهگران ایران، بیمه سامان و بیمه کارآفرین فعالیت میکند.