کد خبر: ۴۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 22 August 2015
کارگاه آموزشی روابط عمومی تجاری با تاکید بر ارتباطات دیجیتال با حضور کارشناسان روابط عمومی صنعت بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛   کارگاه آموزشی روابط عمومی تجاری با تاکید بر ارتباطات دیجیتال با حضور کارشناسان روابط عمومی صنعت بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

پژوهشکده بیمه این کارگاه به همت کمیته آموزش، تحقیقات و افکار‌سنجی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه و با هدف آشنا‌سازی شرکت‌های بیمه با اصول مقدماتی روابط عمومی تجاری با بهره‌گیری از اینترنت و وسایل جدید ارتباطی برگزار شد.

سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل آشنایی با روابط عمومی تجاری و نحوه بهره‌گیری شرکت‌های بیمه از آن، شناخت پیام‌های تجاری و روند تولید آن و همچنین ویژگی‌های یک پیام مناسب تجاری و چگونگی انتشار آن بود.

در این کارگاه به 40 نفر از شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی پژوهشکده بیمه اعطا شد.

کمیته تحقیقات،‌ آموزش و افکار‌سنجی با دبیری پژوهشکده بیمه و عضویت سندیکای بیمه‌گران ایران، بیمه سامان و بیمه کارآفرین فعالیت می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: