کد خبر: ۴۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۴ - 15 July 2015
در پی شکایت برخی از واحدهای صنفی مبنی بر عدم امکان ثبت اظهارنامه مالیاتی در روزهای پایانی مهلت سازمان امور مالیاتی یک مقام مسئول در این سازمان اعلام کرد که سایت مربوط به ثبت‌نام مشکلی ندارد و مودیان قبل از ثبت اظهارنامه باید ابتدا شماره اقتصادی خود را تکمیل کنند.


 طی روزهای گذشته برخی مودیان مالیاتی با مشکلاتی برای ورود به سایت سازمان امور مالیاتی و تکمیل فرآیند ارائه اظهارنامه مواجه شدند.

یک مسئول در اتحادیه لوازم یدکی با اشاره به اینکه برخی مودیان نه از طریق کافی‌نت‌ها و نه از طریق رایانه‌های شخصی در روزهای گذشته امکان ثبت اظهارنامه خود را نداشته‌اند، گفت که اعتراضات این افراد تا حدی افزایش یافت که برخی معترضان به دفتر مرکزی این اتحادیه مراجعه کردند و اعتراضات به زد و خورد منجر شده است.

یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی در توضیح این مشکل اعلام کرد که سایت سازمان امور مالیاتی با هیچ اشکالی مواجه نیست و در حال حاضر اظهارنامه‌های مالیاتی در حال ثبت است.

وی به مودیان توصیه کرد که پیش از اقدام برای تکمیل اظهارنامه شماره اقتصادی خود را تکمیل کنند تا کد رهگیری و رمز عبور برای آنها از طریق پیامک ارسال شود.

وی همچنین تصریح کرد که از طریق رایانه‌های شخصی تنها سه اظهارنامه قابل ثبت است و تنها کافی‌نت‌هایی مجاز به ثبت اظهارنامه‌های بیشتر هستند که کافی‌نت‌های رسمی معرفی شده در سایت سازمان امور مالیاتی باشند.

به گفته وی، مودی می‌تواند از طریق رایانه شخصی، کافی‌نت‌های رسمی، اداره پست و یا دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کند.

به گزارش ایسنا، مودیان تنها تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تکمیل کنند.
برچسب ها: مالیات ، اظهارنامه‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: