کد خبر: ۴۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۴ - 30 June 2015
در حالی که دریافت انواع وام‌ از نظام بانکی با موانع متعددی همراه است، روشی جدید و آسان برای دریافت تسهیلات بانکی رونمایی شده است.
شرایط سخت دریافت وام بانکی به گونه‌ای است که بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند از روش‌های میان‌بر برای این کار استفاده کنند.

به تازگی برخی مشترکان تلفن همراه پیامکی دریافت کردند که از روش تازه‌ای برای دریافت تسهیلات بانکی حکایت دارد. در این پیامک، یک کلینیک دندانپزشکی به مشتریان خود اعلام کرده که برای ایمپلنت دندان‌ها وام بانکی آن هم با کارمزد 2 درصد ارائه می‌دهد.

خبرنگار آنا با شماره اعلام شده تماس گرفت و جزئیات ماجرا را جویا شد. در این تماس مشخص شد که این کلینیک در حکم یک لیزینگ وارد عمل می‌شود و در ازای ارائه خدمات ایمپلنت خود، شرایط بازپرداخت هزینه‌های آن را از طریق وام بانکی فراهم می‌کند.

رقم این وام‌ها مستقیما به حساب کلینیک واریز می‌شود و در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد. با این حال کلینیک بر اساس طرح درمان و ویزیت دندانپزشک، زمینه دریافت تسهیلات بانکی تا سقف 10 میلیون تومان را ایجاد می‌کند.

این وام بانکی از سوی بانک قرض‌الحسنه رسالت ارائه می‌شود و متقاضیان انجام ایمپلنت باید دو ضامن برای دریافت وام خود به بانک معرفی کنند. مدت زمان تسویه این وام 10 ماه است.

از دیگر امتیازات در نظر گرفته‌شده برای این طرح این است که در صورت نداشتن ضامن، بیمار می‌تواند برای سقف این تسهیلات، 10 فقره چک یک میلیون تومانی نزد کلینیک به امانت بگذارد و ماهیانه با تسویه مبلغ تعیین شده، چک‌های خود را دریافت کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: