کد خبر: ۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 14 June 2015
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کیش هدف از برگزاری نخستین رالی خانوادگی در سال 94 را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ سازی برای رانندگی ایمن دانست و از برگزاری دو مسابقه شتاب و اسلالوم در شش ماهه دوم سال خبر داد.
بانکداری ایرانی – سرویس گردشگری و مناطق آزاد ؛  برگزاری رالی خانواده در جزیره کیش حسین نبوی روز جمعه در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه رالی تفریحی خانوادگی سال 94 در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا تعداد شرکت کنندگان این رقابت را 200 نفر با 70 خودرو اعلام کرد و افزود : شرکت کنندگان به صورت خانوادگی می بایست مسیری به مسافت 103 کیلومتر را طی کنند.

وی افزود : این رقابت ساعت 10 صبح با حضور مسوولان ورزش کیش از مقابل تالار شهر آغاز شده و شرکت کنندگان با نقشه خوانی باید از تمامی مناطق کیش همچون شهرک صدف ، سازمان منطقه آزاد کیش ، کشتی یونانی و پارک دلفین ها و...عبور کنند.

وی هدف از برگزاری این رقابت را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ سازی برای رانندگی ایمن ، حفظ محیط زیست و پرهیز از رانندگی پرسرعت و استفاده از سرعت مجاز عنوان کرد .

مسوول رالی های بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اضافه کرد : خودروهایی در این رقابت شرکت دارند که از سوی راهنمایی و رانندگی کیش مجوزتردد داشته باشند و در طی مسیر نیز باید سرعت مجاز تعیین شده در نقاط مختلف کیش را رعایت کنند .

وی در مورد ناظران و داوران این رقابت گفت : 17 ناظر درطی مسیر ، این رقابت ها را داوری و کنترل می کنند.

نبوی در مورد برگزاری رقابت هایی مشابه در طول سال به ایرنا گفت : طی تقویم سال 94 ، دو مسابقه رالی شتاب و اسلالوم نیز برای شش ماهه دوم سال در نظر گرفته شده است .

رییس هیات اتومبیلرانی کیش در مورد ساعت پایان این رقابت اظهار داشت : شرکت کنندگان باید تا ساعت 13:30 خود را به خط پایان برسانند .

وی گفت : سه نفر اولی که تمام قوانین این رقابت را رعایت کرده و با نقشه خوانی درست ،مسیر را طی کرده باشند علاوه بر هزینه نقدی جوایزی از سوی معاونت ورزش و آموزش منطقه آزاد کیش و حامیان مالی دریافت خواهند کرد ، به سایر شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود داده می شود.

این مسابقات با همکاری هیات موتورسواری واتومبیلرانی کیش ، معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شده است .

شرکت کنندگان پیش از برگزاری این رقابت در جلسه توجیهی وآموزشی که درسالن اسکواش مجموعه المپیک کیش برگزار شد شرکت کردند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: