کد خبر: ۲۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 13 October 2024

بیمه تجارت نو امکان خرید بیمه شخص ثالث اقساطی بدون پیش‌پرداخت را فراهم کرده است. این شرکت با هدف تسهیل دسترسی بیشتر به خدمات بیمه‌ای، به متقاضیان اجازه می‌دهد تا طی ۴ ماه و بدون پرداخت سود، بیمه خودرو خود را به‌صورت اقساطی تهیه کنند. در صورتی که بیمه تجارت نو را به صورت آنلاین تهیه کنید، می‌توانید از این خدمت نوآورانه بهره‌مند شوید.

 

امکان بیمه خودرو بدون پیش‌پرداخت و از دم قسط فراهم شد!

شرایط خرید بیمه ماشین بدون پیش پرداخت

همه دارندگان خودرو، می‌توانند با مراجعه به صفحه بیمه شخص ثالث اقساطی بدون پیش پرداخت، در 4 قسط و بدون هیچ‌گونه پیش‌پرداخت بیمه خودرو تهیه کنند.

زمان پرداخت اقساط به شرح زیر است:

  • قسط اول: 30 روز پس از خرید
  • قسط دوم: 60 روز پس از خرید  
  • قسط سوم: 90 روز پس از خرید
  • قسط چهارم: 120 روز پس از خرید

متقاضیان خرید بیمه شخص ثالث می‌توانند بدون نیاز به چک یا سفته، بیمه خود را به صورت اقساطی تهیه کنند. بیمه نامه این افراد بعد از طی مراحل بررسی اعتبار بانکی صادر می‌شود. تنها هزینه‌ای که متقاضیان در ابتدای خرید بیمه باید پرداخت کنید، هزینه عملیات و اعتبارسنجی است که کمتر از 100 هزار تومان است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت بیمه قسطی بدون پیش پرداخت

هیچ مدرک خاصی برای خرید بیمه خودرو بدون پیش پرداخت نیاز نیست. شما صرفا با وارد کردن شماره کارت ملی صاحب خودرو و مشخصات خودرو نظیر پلاک، مدل و درصد تخفیف بیمه‌نامه می‌توانید نسبت به خرید بیمه بدون پیش پرداخت اقدام کنید.

طرح جدید بیمه تجارت نو، با ارائه امکان خرید آنلاین و اقساطی بیمه شخص ثالث به کاربران کمک می‌کند تا بیمه مورد نیاز خود را به ‌سرعت و با شرایطی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنند. این خدمت به‌ویژه در شرایط اقتصادی فعلی، فرصتی ایده‌آل برای افرادی است که امکان پرداخت نقدی را در لحظه ندارند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: