کد خبر: ۲۱۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۴ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 June 2024
سیصد و سومین نشست شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور اعضاء و به ریاست محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در سالن جلسات سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

سیصد و سومین نشست شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور اعضاء و به ریاست محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در سالن جلسات سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به ارائه گزارش عملکرد سندیکا در سال ۱۴۰۲ پرداخت که با توجه به اقدامات موثر سندیکا، مورد تایید اعضاء واقع شد و گزارش عملکرد همراه با صورت های مالی سندیکا برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ تصویب گردید.

در این نشست پورکیانی در گزارشی به تشریح عملکرد و اقدامات شاخص سندیکا در حوزه های مختلف از جمله نتایج و آثار مالی اقدامات سندیکا، تعاملات با قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی، اقدامات نمایندگان سندیکا در هیئت ها و مراجع مختلف، اقدامات و مصوبات شورای عمومی، هیئت رئیسه، کمیسیون های تخصصی، کمیته ها و شوراها، کارگروه های تخصصی، شورای هماهنگی استان ها، گزارش برگزاری مراسم سالروز تأسیس سندیکا و پنل سندیکا در همایش ملی بیمه و توسعه و سایر فعالیت های سندیکا در جهت حفظ و صیانت از حقوق بیمه گران پرداخت.

دبیرکل سندیکای بیمه گران در بخشی از سخنان خود در خصوص اهمیت رسانه های متعهد و حرفه ای توضیحاتی را اظهار و ضمن طلب آمرزش برای خبرنگار فقید خانم لیلا اکبرپور که اخیرا به دیار باقی شتافتند و جزء قدیمی ترین خبرنگاران صنعت بیمه بوده اند، پیرامون محسنات اخلاقی ایشان از جمله صداقت، پاکدستی و دلسوزی برای صنعت بیمه، نکاتی را بیان نمود. ایشان در ادامه موضوع پیشنهاد کارگروه روابط عمومی سندیکا جهت برگزاری مراسم بزرگداشت خانم لیلا اکبرپور را مطرح و از شرکت های بیمه درخواست نمود در این خصوص همکاری لازم را بعمل آورند.

همچنین در این جلسه در خصوص موضوعاتی از قبیل اصلاح قانون تأسیس بیمه مرکزی و بیمه گری، اصلاح آیین نامه توانگری مالی مؤسسات بیمه، اتخاذ تصمیم در خصوص ساعت کاری شرکت های بیمه در تابستان و سایر موضوعات روز صنعت بیمه بحث و تبادل نظر انجام شد.

گفتنی است در این جلسه بر اساس مفاد اساسنامه سندیکا، بازرس اصلی و بازرس علی البدل نیز برای سال مالی ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: