کد خبر: ۲۱۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 March 2024
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان گفت: این بانک در سال ۱۴۰۲ به ۹۷هزار نفر در استان کردستان مبلغ ۶۶هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان گفت: این بانک در سال ۱۴۰۲ به ۹۷هزار نفر در استان کردستان مبلغ ۶۶هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان گفت: رشد منابع بانک در استان نسبت به سال گذشته ۷۴درصد رشد داشته و به ۷۱هزار میلیارد ریال رسیده است.

اسعدی بیان داشت: بانک در این استان ۱۴ شعبه فعال به همراه یک باجه در شهرستان سروآباد دارد. مشتریان بانک در استان بیش از ۲۴۰هزار نفرند که ۴۰ درصد آن‌ها در ۲ سال گذشته به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

به گفته وی نسبت مطالبات به مصارف در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان ۰.۵۳ (پنجاه و سه صدم) درصد است که در سطح بانک‌های استان بی‌نظیر است. این بانک در سال ۱۴۰۲ به ۹۷هزار نفر در استان کردستان مبلغ ۶۶هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

اسعدی افزود: در استان کردستان به ۴۲۰۰ نفر به مبلغ ۴۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۰هزار فقره افتتاح حساب در استان کردستان انجام شده که بیش از ۶۰درصد آن‌ها به‌صورت غیرحضوری بوده است. بیش از ۱۸هزار سپرده به‌صورت آنلاین افتتاح شده و حدود ۲۸هزار فقره وام نیز به‌صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

وی به اقدامات شاخص انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی در استان کردستان اشاره کرد و افزود: مدیریت شعب بانک در استان کردستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با شناسایی انجمن‌ها و مؤسسات خیریه، نسبت به تأمین کل یا بخشی از هزینه‌های این انجمن‌ها اقدام کرده است.

اسعدی در همین رابطه افزود: در حوزه فرهنگی تهیه پک آموزشی برای آموزش و پرورش جهت اهدا به مدارس مناطق محروم و دانش‌آموزان‌ بی‌بضاعت ‌از جمله اقدامات بانک در استان کردستان برای ایفای مسئولیت اجتماعی بوده است.

وی در پایان اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، مجمع خیرین سلامت، اشتغال زندانیان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به تعداد ۱۱۰۰ فقره به مبلغ ۸۵میلیارد ریال و اعطای تسهیلات بدون معدل به تعداد ۵۰۰۰ فقره به مبلغ ۳۶۰میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: