کد خبر: ۲۱۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 14 October 2023
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
شرکت بیمه نوین در نیمه نخست سال جاری علاوه بر ثبت تراز مثبت 334 میلیارد تومان و رشد مطلوب در تولید حق بیمه پرتفوی را اصلاح و بهینه کرده است.

بیمه نوین در مسیر رشد پایدار و بهینه سازی پرتفوی

بررسی عمکرد بیمه نوین در نیمه نخست سال جاری حاکی از تداوم رشد پایدار ،اصلاح و بهینه سازی پرتفوی این شرکت است این مهم در حاکی است که بسیاری از شرکت های رغیب در این دوره زمانی حال روز مساعد ندارد و تراز عملیاتی منفی ثبت کرده اند بیمه نوین با ثبت تراز عملیاتی مثبت 334 میلیارد تومان در این دوره زمانی خبر از وضعیت مطلوب این شرکت دارد.

این شرکت در این دوره شش ماهه توانست یک میلیارد 632 میلیارد تومان حق بیمه تولید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 17 درصد رشد داشته اشت.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه نوین با سرمایه ثبت شده 500 میلیاردی و ارزش بازاری 857 میلیارد تومان در طول مدت یک سال گذشته توانسته نزدیک به 160درصد سود سرمایه به سهامداران خود پرداخت کند.

بررسی عملکرد این شرکت در نیمه نخست سال جاری علاوه بر ثبت تراز مثبت 334 میلیارد تومان حاکی از اصلاح و بهینه سازی پرتقوی شرکت با ایجاد تنوع تولید حق بیمه از سرفصل های مختلف بیمه ای و کاهش سهم بیمه نامه های پر ریسک درمان و ثالث است به طوری در این دوره زمانی سهم بیمه درمان از 37 درصد در دوره مشابه سال گذشته به 26 درصد کاهش یافته است و همچنین سهم خسارت بیمه ثالث از 12 درصد به 10 درصد کاهش داشته است که نشان از مدیریت مطلوب ریسک و بهینه سازی پرتفوی دارد.

بیمه نوین در مسیر رشد پایدار و بهینه سازی پرتفوی  

براسای این گزارش ، بیمه درمان با 26 درصد، ثالث با 16 درصد، آتش سوزی با 11درصد، باربری با 10 درصد و بیمه های زندگی با 15 درصد بیشترین سهم در پرتفوی تولید حق بیمه این شرکت داشته اند، در دوره مشابه سال گذشته بیمه درمان با 37درصد، ثالث با 15درصد، آتش سوزی با 12درصد، باربری با 8 درصد و بیمه های زندگی با 13 درصد بیشترین سهم داشتند.

این شرکت بیمه ای در بخش پرداخت خسارت در نیمه نخست سال جاری بیمه درمان 58درصد، ثالث 10 درصد، آتش سوزی 2 درصد، باربری 8 درصد و بیمه های زندگی 10درصد از مجموع خسارت پرداخت شده سهم داشتند، در دوره مشابه سال گذشته بیمه درمان 61 درصد، ثالث 12درصد، آتش سوزی 1 درصد، باربری صفر درصد و بیمه های زندگی11 درصد از مجموع خسارت پرداخت شده سهم داشته اند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: