مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز «کارمند»، از تلاشهای کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامههای این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، در پیام سیدضیاء ایمانی آمده است: «اهداف راهبردی و کلان اقتصاد کشور در ادارات، سازمانها، نهادها و از جمله بانکها، از طریق شبکه مویرگی خدمات کارکنان و مدیران دنبال میشود و به ثمر مینشیند.
روز کارمند به عنوان سومین روز از هفته دولت، یادآور اهمیت عنصر «خدمت» در فرهنگ کار و تجلیل و ارج نهادن به تلاشهای کارگزاران دولت است.
امروز محور اصلی ارائه خدمت به مردم در نظام بانکی با وجود همه پیشرفتها و نوآوریها در فناوریهای بانکی و مالی و حتی بهرهمندی از هوش مصنوعی در رهیافتهای جدید علوم بانکی، همچنان به نقشآفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص نیازمند است.
در بانک صادرات ایران نیز کارکنان بزرگترین دارایی واقعی بانک به شمار میآیند و به عنوان سرمایههای انسانی از جایگاه برجسته و مهمی برخوردارند.
فرارسیدن این روز را بهانه میکنم تا از زحمات، تلاشها، دلسوزیها و تعهد سازمانی کارمندان شریف بانک صادرات ایران قدردانی کنم و برای تمامی آنها در سراسر واحدهای صف و ستاد آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق در خدمت و عمل به برنامهها و اهداف تعیین شده را دارم.