کد خبر: ۲۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023

همایش «رسم مهربانی» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شعب بانک مسکن لرستان به منظور حمایت از بیماران خاص در محل سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، در این ویژه برنامه که به همت امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مدیریت شعب بانک مسکن لرستان برگزار شد، سیاوش بیرانوند سرپرست معاونت درمان دانشگاه با تشریح خدمات انجام گرفته اظهار کرد: تمام وقت خود را برای کاستن رنج بیماران خاص و خانواده‌های آنها به کار گرفته‌ایم و از این رو با برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در خدمت بیماران خاص هستیم.

بهروز عزت‌پور، رئیس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تشریح فعالیت‌های انجام شده از همکاری گسترده و مستمر مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان، اردوی گروه‌های جهادی، همکاری‌های بی‌وقفه بسیج جامعه پزشکی لرستان، تعامل سازنده دانشکده دندانپزشکی، همیاری معاونت بهداشت دانشگاه، سمن‌های حوزه سلامت و همکاری‌های برون بخشی با سازمان هلال احمر و اداره کل بیمه سلامت استان قدردانی کرد.

داریوش عالی‌پور، مدیر شعب لرستان در خصوص مشارکت بانک مسکن در این همایش گفت: در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در حوزه درمان و به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج، به منظور ایجاد نشاط در کودکان دارای بیماری خاص در استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همایش رسم مهربانی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به حمایت از درمان کودکان بیماری‌های خاص گفت: وظیفه حکم می‌کند که در راستای کمک و تامین مالی برخی از هزینه‌های بیماران خاص قدم برداریم و در کنار این عزیزان باشیم تا این کار به فرهنگی عمیق در جامعه تبدیل شود و با حضور خود در این عرصه در قالب یک اندیشه، یک تفکر و حتی به لبخندی بتوانیم از رنج بیماری این عزیزان بکاهیم. مدیر شعب بانک گفت : بانک مسکن لرستان با توجه به اهمیت عمل به مسوولیت اجتماعی در این بخش ورود پیدا کرده و امیدواریم که در آینده همواره فرزندان سرزمینمان تندرست باشند و شاهد لبخند زیبای سلامتی بر لبان کودکانمان باشیم.

در پایان این ویژه برنامه از ۶ سمن برتر حوزه سلامت با اهدای تندیس رسم مهربانی و هدایای نفیس تجلیل به عمل آمد و به کودکان برتر در مسابقه نقاشی، کودکان تحت پوشش انجمن بیماران خاص و کودکان شرکت‌کننده در برنامه‌های متنوع شاد جنبی هدایای نفیسی اهدا شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی فر امام جمعه موقت خرم‌آباد، طاهری کلانی سرپرست حوزه ریاست دانشگاه، محمدکریم خورشیدوند مدیرکل اجتماعی استانداری لرستان علی فرهادی رئیس مجمع خیرین سلامت استان لرستان، مریم کوشکی معاون بهداشت، الهام نوری‌زاده سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد، محسن اسدبیگی سرپرست بیمه سلامت استان لرستان، نمایندگان سمن‌های برتر در حوزه سلامت و تنی چند از مدیران استانی و روسای انجمن‌های بیماران خاص و خانواده‌های بیماران خاص نیز از دیگر حضار این همایش بودند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: