کد خبر: ۲۰۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 29 April 2023
بانک ملی ایران با تخصیص اعتبارات، گام های مهمی برای توسعه طرح های خود اشتغالی افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در کشور برداشته است.

بانک ملی ایران با تخصیص اعتبارات، گام های مهمی برای توسعه طرح های خود اشتغالی افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در کشور برداشته است.

این بانک به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، رویکرد حمایت از کسب وکارهای جدید و خوداشتغالی جوانان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را یکی از اهداف و سیاست های مهم اعتباری خود می داند و به آن بی وقفه عمل می کند.

براین اساس این بانک طی سال گذشته در مجموع به شرکت های دانش بنیان، صاحبان مشاغل و افراد تحت پوشش و گروه های هدف سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، اشتغال زندانیان و... تعداد 75 هزار و 783 فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی به ارزش 63 هزار و 419 میلیارد پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران طی مدت یاد شده نیز 52 هزار و 187 فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش بیش از 45 هزار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 18 هزار فقره تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ 14 هزار و 284 میلیارد ریال به افراد معرفی شده توسط بنیاد برکت تخصیص داده است.

افزون بر این، پرداخت تسهیلات به اشتغال زندانیان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت یاد شده در راستای حمایت از بازار کسب و کار و خوداشتغالی در کشور است.

آمارها نشان می دهد پرداخت وام خوداشتغالی توسط بانک ملی ایران به جوانان و واجدین شرایط طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: