کد خبر: ۲۰۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 10 April 2023
تعداد وام‌های پرداخت شده به متقاضیان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ از مرز ۳ میلیون فقره وام عبور کرد.

تعداد وام‌های پرداخت شده به متقاضیان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ از مرز ۳ میلیون فقره وام عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در سال گذشته ۳ میلیون و ۱۲هزار فقره وام پرداخت کرده است. این رقم نسبت به ۲میلیون و ۵۰۰هزار فقره وام پرداخت شده در سال ۱۴۰۰ رشدی معادل ۱۷ درصد داشته است.

همچنین مبلغ وام‌های پرداخت شده در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۱۳۷هزار میلیارد ریال (معادل ۱۱۳ همت) بالغ شده که نسبت به سال پیش از خود با رقم ۵۹۸هزار میلیارد ریال، رشدی ۹۱ درصدی را نشان می‌دهد.
میانگین وام‌های پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز رشدی ۶۴ درصدی را تجربه کرده و از ۲۳۱ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ به ۳۷۸ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

تعداد و مبلغ وام‌‌های پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است. به‌طوری که از ۷۵۰هزار فقره در سال ۱۳۹۶ به یک میلیون و ۲۳۰هزار فقره در سال ۱۳۹۷ رسیده و در سه سال بعد بین ۲ تا ۲ میلیون ۵۰۰هزار فقره بوده تا اینکه در نهایت سال گذشته از مرز ۳ میلیون فقره عبور کرد.

مبلغ وام‌های پرداخت شده نیز از ۸۲هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ به بیش از ۱۱۳۷هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ رسیده که معادل رشدی ۱۲۸۶ درصدی است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: