کد خبر: ۲۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 10 December 2022
وی افزود: شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در راستای برنامه‌های بانک در حال برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات الکترونیک است و در این مسیر مشتریان را به استفاده از این خدمات سوق می‌دهیم.

منابع شعبه غدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۱ درصد رشد کردرئیس شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: منابع این شعبه در سال جاری به ۲۶۱۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به پایان سال گذشته رشد ۸۱ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهنام محمدی‌راد» با بیان اینکه منابع این شعبه در سال گذشته ۱۴۴۰ میلیارد ریال بوده، گفت: در حال حاضر منابع این شعبه ۲۶۱۰ میلیارد ریال است و رشدی ۸۱ درصدی را تجربه کرده است.

وی افزود: شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در راستای برنامه‌های بانک در حال برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات الکترونیک است و در این مسیر مشتریان را به استفاده از این خدمات سوق می‌دهیم.

رئیس شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: در این شعبه ۳۵۴۵ فقره افتتاح حساب آنلاین و ۲۳۱۴ مورد همراه‌بانک فعال‌سازی شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در این شعبه ۱۰۳۲ مورد درخواست وام آنلاین و ۴۴۴ مورد خدمات اینترنت‌بانک برای مشتریان جدید فعال شده است.

محمدی‌راد افزود: در راستای نقش حمایتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امسال در این شعب ۲۷ مورد وام اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ارزش ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰ مورد وام اشتغالزایی به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری
وی عنوان کرد: همچنین در سال جاری ۳۷ مورد وام ازدواج به ارزش ۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۵۷ مورد وام فرزندآوری به ارزش ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
رئیس شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در مجموع از سوی این شعبه در سال جاری ۳۶۰۰ فقره وام‌ قرض‌الحسنه به ارزش ۶۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
محمدی‌راد خاطرنشان ساخت: می‌توان گفت از ابتدای تأسیس بانک تاکنون موفق‌ترین طرح بانک، طرح اعتبار در حساب بوده که بخش عمده ای از سپرده‌ها و وام‌های بانک را شامل می‌شود. در واقع مهمترین و مؤثرترین طرح در افزایش منابع شعبه غدیر نیز طرح اعتبار در حساب بوده است.

وی ادامه داد: به‌طور جدی می‌توان گفت مشتریان حقیقی خرد و کسبه عامل اصلی در رشد پایدار منابع یک شعبه به شمار می‌روند. در کنار این موضوع توجه به مشتریان حقوقی با هدف جذب کارکنان و پرداخت حقوق آن‌ها و همچنین ارائه خدمات به مشتریان حقوقی باید در دستور کار جدی هر شعبه قرار گیرد. در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در این شعبه جذب شده و ارائه خدمت به آن صورت می‌گیرد.

رئیس شعبه غدیر شیراز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: در راستای توسعه منابع می‌توان در حوزه خدمات‌دهی به کسبه که دستگاه کارتخوان فعال دارند و همچنین کارکنانی که حقوقشان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود، طرح پرداخت وام متمایزی ایجاد شود. همچنین جهت افتتاح حساب شرکت‌های حقوقی با افزایش ضریب پرداخت وام از محل اعتبار در حساب می‌توان انگیزه مضاعفی را ایجاد کرد.
محمدی‌راد گفت: در حال حاضر می‌توان اصلی ترین چالش بانک را کمبود نیروی انسانی و عدم توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به نسبت رشد تعداد مشتریان و وام‌های پرداختی عنوان کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: