کد خبر: ۲۰۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - 29 November 2022
صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال حاکی است: ارقام یاد شده مطالبات از شرکت‌های دولتی را در بر نمی‌گیرد. در بین چهار بانک مورد بررسی، بانک تجارت با رقم ۶/ ۶۵ همت و بانک صادرات با رقم ۲/ ۶۰همت بیشترین مانده مطالبات از دولت را دارند.

دنياي اقتصاد : بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده جمع مانده مطالبات چهار بانک خصولتی ملت، تجارت، صادرات و رفاه از دولت در پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ به رقم ۱۵۲ هزار میلیارد تومان رسیده که این عدد نسبت به ابتدای سال با رشد حدود ۹ درصدی همراه شده است.

صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال حاکی است: ارقام یاد شده مطالبات از شرکت‌های دولتی را در بر نمی‌گیرد. در بین چهار بانک مورد بررسی، بانک تجارت با رقم ۶/ ۶۵ همت و بانک صادرات با رقم ۲/ ۶۰همت بیشترین مانده مطالبات از دولت را دارند. نرخ رشد این حساب در این دو بانک در شش ماه نخست سال به ترتیب ۸/ ۸ درصد و ۸/ ۹ درصد بوده است.

مانده مطالبات از دولت در بانک ملت نیز در تاریخ ۳۱ شهریور ماه رقم ۷/ ۱۷ همت بوده که این عدد نسبت به ابتدای سال با رشد ۷/ ۱۰ درصدی مواجه شده است. در میان این چهار بانک، بانک رفاه با مانده مطالباتی معادل ۴/ ۸ هزار میلیارد تومان کمترین مطالبات از دولت را داشته است. این عدد نسبت به پایان اسفند ماه با رشد ۲/ ۱ درصدی همراه شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: