کد خبر: ۲۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 13 November 2022
هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور نهادهای دولتی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های مختلفی از بخش خصوصی برگزار شد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ۶ بخش برگزیده شود.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور نهادهای دولتی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های مختلفی از بخش خصوصی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در ۶ بخش برگزیده شود. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سه بخش تیتر، سرمقاله و صفحه‌آرایی رتبه نخست را به دست آورد. این بانک همچنین موفق شد در بخش‌های انیمیشن رتبه دوم و در بخش‌های خبر و پوستر رتبه سوم را به دست آورد.

این سومین دوره‌ای است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در چند بخش حائز رتبه‌های برتر شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این نیز در دوره شانزدهم این جشنواره در بخش‌های وب‌سایت، تیتر، تبلیغات در نشریات، داستان‌سرایی و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برگزیده شده بود. این بانک همچنین در دوره پانزدهم نیز در بخش‌های وب‌سایت، شبکه اجتماعی، تبلیغات و پوستر برگزیده شده بود.

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌ عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و همچنین فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.

برگزاری این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی ممکن شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: