کد خبر: ۲۰۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - 25 August 2022
خراسان جنوبی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مردم از دولت صادق الوعد، تحقق وعده‌ها را انتظار دارند.

بانکداری ایرانی- خراسان جنوبی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مردم از دولت صادق الوعد، تحقق وعده‌ها را انتظار دارند.

محمدهادی زاهدی وفا، امروز پنج شنبه ۳ شهریور در سفر به خراسان جنوبی و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور در استان همزمان با هفته دولت به خاطر قدردانی از اقدامات دولتمردان در خراسان جنوبی است.

به گزارش ایسنا، وی ابراز امیدواری کرد: با انعکاس پیشرفت پروژه‌های عمرانی هفته دولت، کارنامه قابل قبولی برای خدا و مردم داشته باشیم.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: در این دولت فرصتی که خداوند برای مدیران عطا کرده امید است شاکر بوده و خدمت صادقانه داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار محوری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اشتغال زایی و تولید دانش بنیان عنوان کرد: در سفر به استان ارزیابی از تحقق شعار سال در حوزه اشتغال زایی خواهیم داشت.

زاهدی وفا با بیان اینکه این موضوع از محورهای مهم برنامه های ابلاغی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: برنامه سالانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق شعار سال تبیین و بررسی می‌شود.

اطلاع رسانی عملکرد دولت در راستای امیدآفرینی برای جامعه باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز گفت: باید انعکاس عملکرد یک سال گذشته دولت سیزدهم در راستای امیدآفرینی برای مردم و رفع القائات منفی دشمن باشد که هفته دولت فرصتی خوبی برای آن است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با عنوان اسوه های تراز انقلاب اسلامی هستند؛ در این بیش از 40 سال از عمر انقلاب، دولت های مختلف با سیاست های متنوع آمدند که در بسیاری جاها صالح نبودند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: صالح این بود که بر اساس قانون اساسی و مصوبات زیربط اسلام عملی و خدمت به مردم مد نظر باشد که اگر این هم به صورت طولی انجام می شد در کشور مشکلی نداشتیم.

وی تصریح کرد: مشکل این است که هر دولت به سلیقه خود کارهایی انجام داد و دیگری تغییر می داد و همواره ضرر کردیم در اواخر هم آیه های یأس می خواندند و خواب‌های دیگری دیده می‌شد.

عبادی افزود: خداوند فرصت جدیدی داد که برای مردم مایه امید شد، در حالی که مشکلاتی به ارث ماند و برخی ناکارآمدی‌ها هنوز خود را نشان می دهد.

وی بیان کرد: امید است در یک سال گذشته ارائه کارهای انجام شده که بسیاری زیرساختی بسیار مفید بوده و در آینده خود را نشان خواهد داد، به گونه ای پایان هفته دولت ارائه شود به صورت جداگانه در اطلاع رسانی به دست مردم برسد که مایه امیدشان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: جمع بندی به گونه ای باشد که در هفته دولت کارهای میدانی انجام شده اطلاع رسانی شود، رفع القائات بیگانه صورت گیرد و جنگ های روانی که مردم خیال می کنند مشکل دارند مورد توجه باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: