کد خبر: ۲۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - 25 May 2022
علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش‌های شبکه فروش برای پیشبرد اهداف جشنواره بارانی شو گفت: یکی از نتایج متعدد این جشنواره، این است که به پتانسیل‌های انواع اجزای شبکه فروش بیمه باران پی ببریم و تلاش کنیم این پتانسیل به مرحله عمل و بهره‌وری برسد تا بتوانیم ضمن گسترش بازار هدف، در مسیر ترویج بیمه‌های زندگی در جامعه قدم‌های موثری برداریم.

با پایان یافتن جشنواره بارانی شو، اسامی برگزیدگان این جشنواره به تفکیک انواع اجزای شبکه فروش اعلام شد.

علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش‌های شبکه فروش برای پیشبرد اهداف جشنواره بارانی شو گفت: یکی از نتایج متعدد این جشنواره، این است که به پتانسیل‌های انواع اجزای شبکه فروش بیمه باران پی ببریم و تلاش کنیم این پتانسیل به مرحله عمل و بهره‌وری برسد تا بتوانیم ضمن گسترش بازار هدف، در مسیر ترویج بیمه‌های زندگی در جامعه قدم‌های موثری برداریم.

وی در ادامه افزود: تجربه برگزاری این جشنواره یادآور نقش بی‌بدیل شبکه فروش در به ثمر نشستن اهداف شرکت بود تا با تکیه برتوانایی آنها بتوانیم در روزهای پیش رو هدفمندانه‌تر برنامه‌ریزی کنیم. محمد غلامرضایی نیز در ادامه نشست از نتایج جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: طی حیات ۲ ساله بیمه باران، بارانی شو چهارمین جشنواره‌ای بود که برای شبکه فروش برگزار شد.

بنابراین می‌توان چنین نتیجه گرفت که برگزاری جشنواره با اهداف چندگانه‌ای که هم به نفع شبکه فروش و هم به نفع بیمه‌گذار است، برای بیمه باران حائز اهمیت است. او در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتوان با برگزاری جشنواره‌های مشابه، مشارکت حداکثری انواع اجزای شبکه فروش را جلب کرد.
گفتنی است، اسامی برگزیدگان به تفکیک انواع اجزای شبکه فروش در سه دسته نماینده حقیقی بیمه (آیین‌نامه ۷۵)، نماینده فروش بیمه‌های زندگی (آیین‌نامه ۹۶) و کارگزار (آیین‌نامه ۹۲) جای گرفتند. بنا بر این گزارش در این جلسه از مدیران دفاتری که توانسته‌ بودند سه رتبه نخست را در شاخص‌های وصول حق بیمه، تعداد بیمه‌نامه و تعداد شبکه فروش طی جشنواره بارانی شو کسب کنند، تقدیر شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: