کد خبر: ۲۰۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 17 April 2022
بعد از گذشت حدود یک سال از عرضه نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی، بانک مسکن به جمع بانک‌های مبداء اپلیکیشن اضافه شد تا مشتریان بانک مسکن هم بتوانند از امکانات اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی استفاده کنند.

بعد از گذشت حدود یک سال از عرضه نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی، بانک مسکن به جمع بانک‌های مبداء اپلیکیشن اضافه شد تا مشتریان بانک مسکن هم بتوانند از امکانات اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، آمارهای گزارش سالانه دیجی‌پی نشان می‌دهد که سال گذشته سرویس کارت‌به‌کارت، پرطرفدارترین سرویس این اپلیکیشن بوده است. در جدیدترین به‌روزرسانی سرویس کارت‌به‌کارت اپلیکیشن دیجی‌پی هم بانک مسکن به بانک‌های مبداء اضافه شده و هم انتقال وجه سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر از همیشه انجام می‌شود.


قابلیت‌های ترتیب‌دهی هوشمند نمایش کارت‌های مبدأ و مقصد، امنیت در کنار سادگی تجربه کاربری، خدمت جدید کارت‌به‌کارت پرداخت‌سازی به‌صورت هوشمند، جست‌وجو و انتخاب سریع کارت‌های مبدأ و مقصد، تعیین شماره کارت‌های مهم و نمایش آنها در بالای فهرست کارت‌ها، انجام کارت‌به‌‌کارت‌های پرتکرار با چند کلیک، جایگذاری خودکار رمز پویا با تأیید کاربر، اضافه‌کردن یادداشت برای تراکنش‌ها، اشتراک‌گذاری شماره‌ کارت‌ با چند کلیک، تعدادی از ویژگی‌های نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌پی هستند.

یکی دیگر از امکانات نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپلیکیشن دیجی‌پی، امکان جست‌وجوی سریع کارت‌های بانکی مبدأ و مقصد است؛ یعنی دیگر نیازی به صرف وقت طولانی برای یافتن شماره کارت‌ها نیست. امکان اولویت‌دادن‌ به شماره کارت‌های پراستفاده‌تر در فهرست کارت‌های بانکی و‌ نمایش آنها در بالای فهرست، عدم نیاز به ورود همه اطلاعات کارت برای تراکنش‌های پرتکرار و جایگذاری رمز پویا به‌صورت خودکار از دیگر امکانات نسخه جدید اپلیکیشن مذکور هستند.

به عبارتی روشن‌تر، کاربران می‌توانند برای تراکنش‌های پرتکرار بدون نیاز به ورود همه اطلاعات کارت، عملیات مورد نظر را از فهرست پرتکرارترین کارت‌به‌کارت‌ها انتخاب کرده و وجوه را انتقال دهند. همچنین دیگر نیازی نیست کاربران رمز پویای خود را کپی کنند یا بنویسند؛ با آمدن پیامک بانک، اپلیکیشن دیجی‌پی، رمز پویا را با اجازه کاربر و به‌صورت صددرصد ایمن، در فرم مربوطه جایگذاری می‌کند. در این نسخه، امکان اضافه‌کردن یادداشت برای تراکنش‌ها هم وجود دارد. یعنی کاربرانی که ممکن است دلیل واریز وجه را فراموش کنند، می‌توانند یادداشت کوتاهی برای تراکنش بنویسند.

گفتنی است؛ با کارت‌به‌کارت جدید دیجی‌پی، می‌توان شماره کارت را با دیگران به اشتراک گذاشت تا دیگر به نوشتن شماره کارت یا ارسال آن از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیازی نباشد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: