کد خبر: ۲۰۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 17 April 2022
بر اساس توضیحات خزانه‌‌‌داری کل کشور، میزان وصولی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۲۴‌هزار و ۹۰۰‌میلیارد تومان بود که این مبلغ، حدود ۷۲‌درصد از پرداخت‌‌‌های انجام شده بابت حقوق و مزایای کارکنان دولت را پوشش داده است.

شادا : خزانه‌‌‌داری کل کشور از وصول ۳۲۵‌هزار میلیارد تومان مالیات در سال ۱۴۰۰ و پوشش حدود ۷۲‌درصد از پرداخت‌‌‌های حقوق و مزایای کارکنان دولت از این محل خبر داد.

پی ابهام برخی رسانه‌‌‌ها در خصوص سهم درآمدهای مالیاتی از پرداخت‌‌‌های حقوق و مزایای کارکنان دولت، خزانه‌‌‌داری کل کشور اعلام کرد از مبلغ ۳۲۴‌هزار و ۹۰۰‌میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۰، حدود ۷۲‌درصد از پرداخت‌‌‌های حقوق و مزایای کارکنان دولت از این محل پوشش داده شده است.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران، بر اساس توضیحات خزانه‌‌‌داری کل کشور، میزان وصولی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۲۴‌هزار و ۹۰۰‌میلیارد تومان بود که این مبلغ، حدود ۷۲‌درصد از پرداخت‌‌‌های انجام شده بابت حقوق و مزایای کارکنان دولت را پوشش داده است.

در بخش دیگری از این جوابیه آمده است: با توجه به اینکه منابع و مصارف در قوانین بودجه سنواتی به صورت کلان دیده شده، منابع عمومی یک بخش عمدتا به صورت خاص در محل خاصی مصرف نمی‌‌‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: