کد خبر: ۱۹۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 11 December 2021
حسن مونسان عضوهيات عامل و معاون شعب بانک ملی ايران از واحدهاي صنعتی و اقتصادی استان آذربایجان شرقی بازديد و با صنعتگران اين استان ديدار كرد.

حسن مونسان عضوهيات عامل و معاون شعب بانک ملی ايران از واحدهاي صنعتی و اقتصادی استان آذربایجان شرقی بازديد و با صنعتگران اين استان ديدار كرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ حسن مونسان در اين بازديد كه به همراه محمد نجف زاده مدیر امور منطقه يك كشور ، عادل غلامي رئيس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و ديگر مسئولان برگزار شد گفت: این استان ظرفیت های خوبی در زمینه های اقتصادی و صنعتی دارد كه با توجه به وجود بسته هاي حمايتي مي تواند منجر به ارتقای تولید در اين استان شود.

وي در ادامه سخنان خود به توافقات صورت گرفته در استان اشاره كرد و افزود: بانک ملی ايران حمايت از واحدهای صنعتی و تامین اعتبارات لازم از اين واحد ها را در دستور كار خود داردو توافقات خوبی در زمینه تجهیز منابع توسط بانک ملی ايران صورت گرفته است.

در ادامه اين بازديد محمد نجف زاده مدیر امور منطقه یک كشور با بیان اینکه این سفر در راستای تحقق منويات مقام معظم رهبري مبنی بر تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی انجام شده ، اظهار داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت های خاصی دارد که امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته از این ظرفیت ها با تکیه بر بانکداری نوین بهره ببریم.
نجف زاده در بازدید از واحدهای صنعتی گفت: كاركنان اين واحدهاي صنعتي با نوآوری، خلاقیت ، تلاش و پشتکار به تولید و کارآفرینی مشغول هستند؛ اميدوارم كه شاهد فصل نوینی از همکاری های بانکی با واحدهای صنعتی و پيشرفت استان باشيم.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بازدید از نه واحد صنعتی و اقتصادی موفق در استان و دیدار با صنعتگران مطرح استان را نقطه عطفی در تعاملات بانکی خواند و گفت: کارکنان بانک ملی ايران دراستان همه تلاش خود را خواهند کرد تا در زمینه تجهیز منابع را فراهم كنند.

عادل غلامي در پايان سخنان خود تسریع در ارائه انواع خدمات ، رفع موانع و چابک سازی هرچه بیشتر درارتباط با صنایع را به عنوان يكي از مهم ترین اولويت هاي كاري اين اداره امور شعب خواند.

مديران واحدهاي صنعتي و كارخانه ها نيز از حمايت هاي بانك ملي ايران و توجه مديران اين بانك به امور مشتريان قدرداني كردند.
گفتنی است در این سفر از واحدهای صنعتی از جمله تراکتور سازی ایران ، شرکت شونیز، کارخانه ایدم ، کارخانه پمپ ایران، پارا پلاستیک ، گروه صنعتی نامی ، لوله و نورد سپنتای مرند ، جلفا چوب صنعت ارس و کارخانه سیمکات بازدید شد.
دیدار با سرمایه گذاران خارجی درمنطقه آزاد ارس و افزایش تعاملات ارزی از دیگر برنامه های کاری اين بازديد سه روزه بوده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: