کد خبر: ۱۹۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 30 January 2021
هر دلار امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته (پنجشنبه) با افزایش ۵۱۰ تومانی همراه شد و نرخ هر یورو نیز به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

بانکداری ایرانی-هر دلار امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته (پنجشنبه) با افزایش ۵۱۰ تومانی همراه شد و نرخ هر یورو نیز به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت فروش یورو نیز با افزایش ۷۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۲ هزار و ۹۲۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۷ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۳ هزار و ۱۶۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۳ هزار و ۳۹۲ تومان بود.

علاوه بر این نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار تومان و نرخ فروش آن ۲۸ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۳۲۵ تومان و هر دلار ۲۲ هزار و ۵۳۸ تومان به فروش رفت.

همچنین در سامانه سنا دیروز (پنجشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۸۳۵ تومان مورد مبادله قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار در هفته های گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است. هفته گذشته نیز رییس کل بانک مرکزی اعلام‌کرد: ایران توانسته گشایش‌هایی در فروش نفت داشته باشد.

برچسب ها: دلار ، ارز ، صرافی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: