کد خبر: ۱۸۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 26 December 2020

جواو کوئلیو گویمارس "۴۵ ساله برای ده سال خانه و خانواده اش را به خاطر فقر ترک کرده بود و پس از ده سال با انتشار تصاویرش خانواده وی موفق به پیدا کردنش شدند

به گفته خواهر و مادر "جواو" آین اتفاق یک معجزه بود، زیرا در تمام این سال‌ها آن‌ها و پلیس تصویر می‌کردند که او مرده و هیچ رید از وی پیدا نکرده بودند.

به گفته "جوا" صاحب یک مغازه لباس مردانه و کارمندان اش از وی درخواست کرده بودند تا ریش‌ها و موهایش را تراشیده و لباس مرتبی بپوشد او نیز به توصیه آن‌ها عمل کرده و صاحب مغازه از او عکس‌های زیبایی گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده و همین موضوع سبب شد تا خانواده اش دوباره او را پیدا کنند.

صاحب مغازه لباس مردانه در این باره گفت: من و هم کارانم تصمیم گرفتیم او را تمیز کرده و لباس‌های جدیدی بر تنش کنیم همه کار‌ها دو ساعت زمان برد، اما نتیجه غافلگیر کننده بود "جوا" تبدیل به مدلی جذاب شده و همه ما را شگفت زده کرده بود به همین دلیل تصاویرش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم. الان زمان کریسمس است و هدف ما در ابتدا این بود که نشان دهیم با کمترین چیز‌ها می‌توان تحولی بزرگ بوجود آورد، اما با انتشار تصاویر "جوا" مادر و خواهر وی پس از ده سال بی خبری متوجه شدند که او زنده است و او را پیدا کردند. اما با وجودیکه خانواده "جوا" خواهان بازگشت وی به خانه شدند او درخواستشان را نپذیرفت و گفت زندگی به شکل یک بی خانمان برایش آزادی است.

مرد فقیر و بی خانمانی که مدل شد+عکس

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: