کد خبر: ۱۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - 11 November 2020
معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره به رویکرد توانمندسازانه این سازمان، گفت: ایدرو از مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های صنعتی استقبال می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت،«محسن صالحی‌نیا» در دیدار استاندار فارس با وی، افزود: ایدرو آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خود در فرآیندهای مشارکت با بخش خصوصی برای توانمندسازی و پشتیبانی‌های قانونی، تسهیل‌گرانه وتوسعه‌ای است.

صالحی‌نیا، بر شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های صنعتی در استان فارس تاکید کرد.

در این دیدار مباحثی درخصوص راه‌اندازی کارخانه لاستیک سنگین با مشارکت بخش خصوصی و راه‌اندازی کارخانه تولید کاغذ از سنگ در خرامه بررسی شد.

همچنین مقرر شد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در زمینه تامین اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومانی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی جهرم و مجموعه مدیریت استان نیز در زمینه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک اقدامات لازم را انجام دهند.

برپایه این گزارش، تسریع در روند آغاز فعالیت کارخانه تولید چراغ‌های ال.ای.دی صنعتی و طرح تولید انواع بیو ایمپلنت‌ها در سایت شیراز از دیگر موارد مذاکرات بین صالحی‌نیا و استاندار فارس بود.

"عنایت‌الله رحیمی" استاندار فارس نیز در این دیدار، سرمایه‌گذاری ایدرو در مناطق محروم این استان را خواستار شد که با موافقت صالحی‌نیا مقرر شد پروژه‌ های قابل اجرا در این مناطق از سوی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس معرفی و پس از ارزیابی‌های امکان‌سنجی منطبق بر آمایش سرزمینی و اولویت‌های توسعه‌ای ایدرو با مشارکت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

برچسب ها: ایدرو ، بخش خصوصی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: